Tuesday, October 6, 2009

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΝΟΣ. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ

''.. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Τι θα μου έφτιαχνε τη μέρα;
- Τα μίντια, οι κομματικοί συνδικαλιστές, το κόμμα, οι οικονομικοί μεγαλοπαράγοντες να παραμεριστούν από την πρώτη στιγμή. Να αποκλειστούν συνειδητά και επιδεικτικά κατά την επιλογή προσώπων και πολιτικών.
- Να επιδειχτεί από τις πρώτες κιόλας μέρες διάθεση συνεργασίας με τις άλλες πολιτικές δυνάμεις, ακόμη -και κυρίως- με τη Νέα Δημοκρατία. Προκειμένου να λυθούν μερικά από τα προβλήματα που μας ταλανίζουν όλους.
- Να προκηρυχθούν όλες οι θέσεις του ευρύτερου δημόσιου τομέα (όπως έκανε ο Ομπάμα). Να διατηρηθούν στις θέσεις τους οι διοικήσεις που έδειξαν σθένος και ικανότητα (έστω και αν στενοχώρησαν τους συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ)..''
Σ.Μάνος, ''ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ''
Διαβάστε περισσότερα..

No comments:

Post a Comment