Friday, October 9, 2009

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ Ν.ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ

Το comment του Ντίνου Βατικιώτη:
''Διαπίστωσα ότι το link για το σχετικό αποτέλεσμα απαιτεί registration στο blog. Ελπίζω να πρόκειται για λάθος και όχι για πραξικοπηματική ενέργεια. Υπενθυμίζω ότι τα αποτελέσματα των εκλογών είναι δημόσια, αν διαφωνούν οι Κυθήριοι να πάνε από κει πούρθαν, στην Αγγλία, στη Ρωσία, στη Γαλλία, στη Τουρκία ακόμα και στη Βενετία.
Ντίνος''
Το post στο οποίο αναφέρεται, σχετικό με τα αποτελέσματα των εκλογών στον Δήμο Κυθήρων:
Και η απάντηση η δική μας:
''Αγαπητέ φίλε- τρόπος του λέγειν- Ντίνο. Σχετικά με τα ''Αποτελέσματα..Κυθήρων'' το link που έκανα copy paste έγινε με λάθος τρόπο από εμένα και ευχαριστώ για την υπόδειξη. Οφείλεται στο γεγονός ότι προσπάθησα να συντομεύσω τον χρόνο ανάρτησης από την κεντρική σελίδα στη δεξιά σταθερή κοπιάροντας το post από τo draft και όχι από την κεντρική σελίδα.
Άρα δεν πρόκειται για πραξικόπημα αλλά επιπολαιότητα τού κατά τα άλλα σοβαρού εμού εαυτού.
2. Το ότι είναι δημόσια η γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων το πληροφορήθηκα από την θαυμαστή σελίδα του ΥΠΕΣ ΄΄εκλογές’’.Προσφάτως
3.Σε ότι αφορά την απαξιωτική προτροπή σου, ''..Οι Κυθήριοι να πάνε από εκεί που ήρθαν, ακόμη και στην Βενετία'', την αντιπαρέρχομαι περήφανα. ΕΣΕΙΣ οι βορειοελλαδίτες-πάνω από την Σπάρτη κατοικούντες-να πάτε από εκεί που ήρθατε και αρκετά σας ανεχτήκαμε να είστε προσαρτημένοι στα Επτάνησα και Κρήτη και φυσικά και Κύθηρα-Αντικύθηρα και να μας επιβάλετε Πρωθυπουργούς σαν τον ανεκδιήγητο ''Αυτή είναι η πραγματικότητα'' . Η έκφρασή σου θα ήταν θετική αν έλεγες ''Να πάτε προς τα εκεί που πάτε''. Δηλαδή την Αυστραλία..
Άσε που και η Βενετία θα ήταν μια χαρά ιδέα να ‘’πάμε’’ , για να έχουμε και δωρεάν πρόσβαση στο καρναβάλι και την Μόστρα-αντί να συμμετέχουμε στον διαρκή καρνάβαλο της πόλης του Νικήτα, της Ντόρας του Αβραμόπουλου και του Έβερτ, που δεν μπορείς να ησυχάσεις, να κυκλοφορήσεις κλπ.-. Αλλά με την κλιματική αλλαγή που ετοιμάζετε εσύ και η όμοιοί σου, πάει για βούλιαγμα η όμορφη πόλη- και όχι η ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ - των δόγηδων και των libro d oro.
4. Και μην τολμήσεις να ξαναπατήσεις το πόδι σου στα ιερά μας εδάφη, όπου οι μινωίτες ζουν μέχρι σήμερα και όπου όλοι ξέρουμε ότι ευρίσκεται η έβδομη πύλη, γιατί θα σε ρίξω στην έβδομη πύλη να πάθεις αυτά που έπαθε η σχετική χαζοχαρούμενη Θεά των Σουμερίων. Αντί να καταβροχθίζεις τους αστακούς του '"Σωτήρη΄΄, τα μανάλια του Γιάννη και τις δίπλες-η γυναίκα σου-. Λάβε δε υπόψη σου ότι φρουροί στην πύλη είναι ο Αντονιξ, και άλλοι συνεργάτες του μπλογκ.
Άμα πια. Με σύγχυσες. Και θέλω να φύγω για Λευκάδα να απολαύσω με την ησυχία μου την δημιουργία του Υπουργείου Περιβάλλοντος! Αναποδογυρισμένο καγκουρώ!''

3 comments:

  1. Αχάριστοι Κυθήριοι,

    Μέρος διψώδες, πετρώδες και λιμώδες. Χίλια χρόνια το μόνο που σας ενδιέφερε ήταν να φύγετε και οι μόνοι που σας εμπόδιζαν ήταν οι Ενετοί.

    Να φύγετε λοιπόν! Ας όψεται ο Μπαρμπαρόσα που δεν ολοκλήρωσε το έργο του γιατί ο μ.. ήταν πλεονέκτης και ήθελε να βιάσει και αλλού.

    Μπαρμπαρόσποροι να φύγετε.

    Εμείς σας κάναμε άνθρωπους, σας βάλλαμε στη Κοινότητα και μοσχοπουλήσατε τα οικόπεδά σας στους Ευρωπαίους.

    Και εσεις τι κάνατε; Αντί να μας φιλοξενείτε δωρεάν, βρήκατε τη κομπίνα με την εγχώρια περιουσία για να πουλάτε και να νοικιάζετε ακριβά.

    Να φύγετε να πάτε αλλού!

    ReplyDelete
  2. Ο Μπαρμπαρόσσα είναι τιμή μας και καμάρι μας. Και οι Ενετοί αδέρφια μας. Εσείς οι βορειοελλαδίτες το μόνο που θέλετε είναι να σας φιλοξενούμε και να τρώτε τα ψάρια μας. Αφου το λέει και η ιστορία.'' Μέρος διψώδες, πετρώδες και λιμώδες'' και εσύ, το θέλετε και έρχεστε και μας χαλάτε την ησυχία μας. Ε ρε βενιζέλος που σας χρειάζεται-Ελευθέριος εννοώ-
    Ξεπουπολιασμένο καγκουρώ!

    ReplyDelete
  3. Μετά από όλ’ αυτά είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω παρών στα μέλη στα μέλη και στους φίλους του blog για να το βγάλω από την εσωστρέφεια ή την εξωστρέφεια (δεν δεσμεύομαι ακόμα).

    Η ψηφοφορία θα γίνει μόνο από αυτούς που με συμπαθούν – θα σας τους υποδείξω όταν αποφασίσω. Τέλος για λόγους ασφάλειας δεν δηλώνω το όνομά μου.

    ReplyDelete