Και μην πανηγυρίζετε, ότι και να λένε οι δημοσκόποι..Αλλά κι αν βγουν αληθινά, η χαρά θα κρατήσει τρεις μέρες. Φρόντισε ο Καραμανλής γι΄αυτό και τα 30 χρόνια δημοσιονομικής αναμελιάς.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ : Α.ΓΚΟΛΤΣΟΣ,Α. ΚΡΗΤΙΚΟΣ, Γ.ΚΟΚΚΑΛΑΣ Ζ.ΛΑΛΛΗ , ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΟΤΖΙΑ, ΛΩΡΑ, Γ. ΜΕΙΜΑΡΟΓΛΟΥ, Ε. ΣΤΙΚΑ, OTINANISM, , ΦΡΑΓ.ΚΟΣ,Π. ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ, Α. ΔΡΥΜΙΩΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ: Β.ΒΑΡΣΟΣ, Μ.ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ, ROSANIMARIA, Μ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ,I.ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ Β. ΦΡΑΝΤΖΟΛΑΣ FREE LANCE:Ε.ΒΑΡΔΑΚΑΣ... ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΛΥΝΟΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 29/5/2013, Ο ΑΝΤΟΝΙΧ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ-ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 18/4/2015 και ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΤΣΑΝΤΙΛΗΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2021
Άν οι ΠΑΣΟΚΟΙ θυμούνται τα παλιά (και, ακόμα χειρότερα, τα πολύ παλιά) τη βάψαμε!
ReplyDeleteΕίπαμε "Let's begin a new..." αλλά, από ότι βλέπω, με την "έφοδο στο χθες" που ετοιμάζεται από την "μοντέρνα" διακυβέρνηση (στυλ Obama, Προεδρικό Γραφείο, άνω των τριών καθηγητών -Drei Professoren, Vaterland verloren- κλπ,) καλύτερα να μην θυμώνται οι ΠΑΣΟΚΟΙ!
Λοιπόν, έτσι νόμιζα κι εγώ. Όμως κάποιος ψείρας δημοσιογράφος απεκάλυψε σήμερα, δεν πρόκειται για διακυβέρνηση στυλ Ομπάμα, αλλά στυλ Ε.Επιτροπής. Ανακάλυψε λοιπόν ότι ο ΓΑΠ σχεδιάζει να θέσει σε εφαρμογή νόμο του Σημίτη για την δημιουργία Γενικής Γραμματείας Υπουργικού Συμβουλίου. Στα πρότυπα τα δικά μας. Αλλά ούτε ο Σημίτης , ούτε ο Καραμανλής ενεργοποίησαν, μια και προτιμούσαν να διοικούν με αρχαικές μεθόδους. Αν είναι έτσι που λέει τότε ίσως γίνει κάτι καλό στο στυλ διακυβέρνησης. Αλοιώς θα έχουμε έναν Καραμανλή νούμερο2 . Οπότε την βάψαμε και εμει[ς και εσεις.
ReplyDeleteΑν όντως μιλάμε για Γενική Γραμματεία Κυβέρνησης θάμαι και εγώ μαζί του... Αρκει η έδρα της να μην είναι στην Ιπποκράτους!
ReplyDeleteΚι εγώ μαζί σου. Αλλά από την Μιχαλακοπούλου.
ReplyDelete