''Όταν ερωτάται πού αποδίδει σήμερα τις αντιστάσεις που επιδεικνύονται απέναντι σε αλλαγές που επιχειρήθηκαν στην Ελλάδα, είναι σαφής: «Ένα μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, όχι το σύνολό της, είναι πολύ συντηρητικό. Δεν θέλει πραγματικές αλλαγές. Ή τις θέλει στα λόγια, αρκεί να αφορούν στους άλλους. Υπήρχαν άνθρωποι οι οποίοι δεν καταλάβαιναν τι σημαίνει να υπάρξουν διαρθρωτικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις. Γι’ αυτό φτάσαμε κι εδώ που φτάσαμε σήμερα. Αυτά που έπρεπε να έχουμε κάνει εδώ και χρόνια δεν έγιναν και τώρα έρχεται η τρόικα να τα επιβάλει με το πιστόλι στον κρόταφο». Και συνεχίζει:«Εγώ είχα πάρει σοβαρά το πρόγραμμα που επαγγελλόταν η ΝΔ πριν τις εκλογές του 2004. Δεν είχα λόγο να θέλω να γίνω υπουργός, αν ήταν να αφήσω τα πράγματα ως είχαν. Πιστέψτε με, είχα πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω. Προσπάθησα μέσα από 22 νόμους, και ιδίως μέσα από το νόμο για την αξιολόγηση και το νόμο-πλαίσιο, να εισαγάγω στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση αρχές που στα αξιόλογα πανεπιστήμια της Ευρώπης θεωρούνται αυτονόητες. Το 2010 η χώρα μας βρισκόταν αντιμέτωπη με τον κίνδυνο να πεταχτεί εκτός του ανώτατου χώρου εκπαίδευσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Αυτό θα δημιουργούσε αλυσιδωτές επιπτώσεις στην αναγνώριση των ελληνικών τίτλων σπουδών..''
No comments:
Post a Comment