Wednesday, September 29, 2010

O NΙΚΟΛΑΣ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ !

Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται…
Είναι βράδυ και βλέπω   τον Λαζόπουλο να χοροπηδά χαρούμενος  πάνω στη σκηνή της εκπομπής του υπό τους ήχους του «Ξημερώνει και βραδιάζει…φέρτε μου να πιω το ακριβότερο ποτό – εγώ πληρώνω τα μάτια π’ αγαπώ». Πίσω του οι φορτηγατζήδες ξεδιπλώνουν το πανό  τους – «Αφήστε τα πληρωμένα – φέρτε πίσω τα κλεμμένα». Χαρούμενες κοπέλες με βραδινά φορέματα πλαισιώνουν τη σκηνή,  τραγουδώντας κι αυτές  ενθουσιασμένες.   Το κοινό χειροκροτεί σε συμπαράσταση προς τους αγωνιστές.
Με πιάνει μια ναυτία / απελπισία: Για πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια, μου έρχεται η επιθυμία να φύγω απ’ αυτήν τη χώρα. Ο επιθανάτιος ρόγχος της θα είναι κι αυτός ανελέητα κακόγουστος,  συνοδεία μπουζουκιού και πλαστικών  λουλουδιών. Έπειτα όλοι μαζί θα πάμε για ύπνο.
Ο Νικόλας – ετών 17 – το εκφράζει ίσως καλύτερα: «Δεν με ενοχλεί μαμά τόσο αυτή η χώρα όσο οι άνθρωποι».     
 

1 comment:

  1. Το κακό, Αντώνη μου, δεν είναι το να θέλεις να φύγεις. Το κακό είναι -και συγγνώμη, φίλε, που σου το λέω- ότι γύρισες. Ισχύει και για την αφεντιά μου. Γι' αυτό και"έδιωξα" το γιό μου στο πολιτισμένο εξωτερικό και του "ευχήθηκα" να μην επιστρέψει ούτε για διακοπές. Σε καλημερίζω.

    ReplyDelete