Thursday, April 2, 2009

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΤΟΥ ECONOMIST

Ο Τύπος διεθνώς υφίσταται πιέσεις. Η πληροφορική, οι εφαρμογές, αλλάζουν το τοπίο με ρυθμούς καλπασμού. Εφημερίδες σε άμυνα. Μια προσπάθεια του περιοδικού να βρει διεξόδους στοχεύοντας στο νεανικό, δυναμικό κοινό, με τη δημιουργία θεματικού πάρκου. Στο Λονδίνο, μας ενημερώνει ο Οtinanism.
''AS PART of a strategy designed to broaden the revenue base, leverage content over new platforms and promote The Economist brand to a young and dynamic audience, The Economist Group is delighted to announce the development of a public-entertainment facility that combines the magic of a theme park with the excitement of macroeconomics..''
read more..

ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ!

1 comment:

  1. emm...elpizw na katalaves oti htan prwtapriliatiko....e?!?!?!

    ReplyDelete