Monday, September 24, 2018

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΥΜΙΩΤΗΣ Η Αλίκη, ο Μινχάουζεν και ο Πινόκιο

Ο​​μολογώ ότι πρέπει να έχω αποκτήσει έμμονες ιδέες. Δεν εξηγείται διαφορετικά η εμμονή μου να συσχετίζω σύγχρονες καταστάσεις με τα παραμύθια της παιδικής μου ηλικίας. Εξηγούμαι. Οταν παρακολούθησα την ομιλία του πρωθυπουργού στο Ζάππειο για την «ελάφρυνση» του χρέους και είδα το θέατρο με τη γραβάτα, μου ήλθε στο μυαλό η Αλίκη και έγραψα στην «ΚτΚ» (1/7/2018) τη δική μου εκδοχή με τίτλο «Η Αλίκη (με γραβάτα) στη χώρα των θαυμάτων». Η ομοιότητες με την Αλίκη ήταν εντυπωσιακές. Η Αλίκη όπως και ο πρωθυπουργός δεν ήξεραν πού ήθελαν να πάνε και όταν έφτασαν κάπου, νόμιζαν ότι ήταν ο προορισμός τους. Ακόμα, τόσο η Αλίκη όσο και ο πρωθυπουργός μας δεν ήξεραν ποιοι είναι και άλλαζαν συνεχώς χαρακτήρα. Στην περίπτωση του πρωθυπουργού μας, η αλλαγή αυτή έτυχε διεθνούς αναγνώρισης και κατοχυρώθηκε με τον όρο «kolotoumba»!
Διαβάστε περισσότερα.. 

No comments:

Post a Comment