1. ΓΕΓΟΝΟΤΑ, Πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάζεται το φαινόμενο που βιώνουν οι κάτοικοι των νησιών, Χατρακτηριστικά είναι α]΄. Η συχνότητα
αυτών των σεισμικών φαινομένων ως προς την πυκνότητά τους. Εκατοντάδες σεισμοι κατά μέσο όρο 20-25 την ημέρα β] Π μέσος όρος της έντασης βαίνει αυξανόμενος από 3,5 μέχρι 4,8 της κλίμακας Richter, γ) Δεν γνωρίζουν οι σεισμολόγοι πότε και πώς θα αρχίσει η αποκλιμάκωση του φαινομένου,
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ, α) Το Κράτος κατά γενική ομολογία έδρασε οργανωμένα και με ταχύτητα β) ο κόσμος σε γενικές γραμμές αντιμετώπισε με ψυχραιμία την κατάσταση και τα κόμματα ακολούθησαν την ίδια γραμμή, γ) Η αρχική απαράδεκτη στάση των αεροπορικών και ναυτιλιακών εταιριών να αυξήσουν τα κόμιστρα για τους 9000 περίπου επιβάτες λύθηκε με την παρέμβαση του Κράτους το οποίο αύξησε τα δρομολόγια.
Ομολογώ ότι τέτοια ψυχραιμία θυμίζει περισσότερο Ευρωπαϊκή στάση,
Υ.Γ. Σκέφτομαι να εγκαινιάσω τα σύντομα σχόλια για θέματα Ελλάδας, Ε,Ε, και του Κόσμου. Και είμαι ανοιχτός να αναρτήσω και δικές σας αναρτήσεις..Τι λέτε?
ΥΓ 2 Τομείς μπορεί να είναι Πολιτική, Επιστήμη,. Λογοτεχνία Θρησκεία Κινηματογράφος κ
Το μόνο αρνητικό ήταν η παρατήρηση του καθηγητή κ. Συνολάκη ότι για να προμηθευτεί το δημόσιο έναν παλιρροιογράφο ή σεισμογράφο απαιτείται 1 χρόνος..
No comments:
Post a Comment