Ο διάλογος αυτός, με τις κατάλληλες προσαρμογές, θα μπορούσε να επαναληφθεί και στην εποχή μας σε ό,τι αφορά την τεχνητή νοημοσύνη. Οι υπέρμαχοί της υποστηρίζουν με θέρμη τα «κρείττω» της, που θα φέρουν επανάσταση στη βιομηχανία και τις υπηρεσίες, με θεαματικές δυνατότητες σε πεδία που δεν είναι επαρκώς προσπελάσιμα από τη σημερινή τεχνολογία, όπως η θεραπεία του καρκίνου ή η αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών καταστροφών που προκαλούνται από την κλιματική αλλαγή. .''
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ : Α.ΓΚΟΛΤΣΟΣ,Α. ΚΡΗΤΙΚΟΣ, Γ.ΚΟΚΚΑΛΑΣ Ζ.ΛΑΛΛΗ , ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΟΤΖΙΑ, ΛΩΡΑ, Γ. ΜΕΙΜΑΡΟΓΛΟΥ, Ε. ΣΤΙΚΑ, OTINANISM, , ΦΡΑΓ.ΚΟΣ,Π. ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ, Α. ΔΡΥΜΙΩΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ: Β.ΒΑΡΣΟΣ, Μ.ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ, ROSANIMARIA, Μ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ,I.ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ Β. ΦΡΑΝΤΖΟΛΑΣ FREE LANCE:Ε.ΒΑΡΔΑΚΑΣ... ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΛΥΝΟΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 29/5/2013, Ο ΑΝΤΟΝΙΧ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ-ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 18/4/2015 και ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΤΣΑΝΤΙΛΗΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2021
Saturday, December 28, 2019
Τα «φαύλα» και τα «κρείττω» Του Αλέκου Κρητικού στον ''Φιλελεύθερο''
''Σύμφωνα με την παράδοση, ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου Θεόφιλος κατά την τελετή επιλογής της συζύγου του πλησίασε την πανέμορφη Κασσιανή και της είπε «?ς ?ρα διά γυναικός ?ρρύη τ? φα?λα» («Από τη γυναίκα ήρθαν στον κόσμο τα κακά»), αναφερόμενος στην αμαρτία και τις συμφορές που προέκυψαν από την Εύα. Η Κασσιανή, ετοιμόλογη, του απάντησε: «?λλά κα? εκ γυναικός πηγάζει τά κρείττω» («Αλλά και από τη γυναίκα [ήρθαν στον κόσμο] τα καλύτερα [πράγματα]»), αναφερόμενη στη γέννηση του Χριστού από την Παναγία. Ύστερα από αυτόν τον σύντομο -και, μεταξύ μας, αρκούντως σεξιστικό- διάλογο, ο νεαρός αυτοκράτορας απέρριψε την Κασσιανή και επέλεξε για σύζυγό του τη Θεοδώρα (που μετέπειτα συνέδεσε το όνομά της με την αναστήλωση των εικόνων και ανακηρύχθηκε αγία).
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment