''
«…Το μάρκετινγκ της επιρροής είναι μια αξεπέραστη πλέον τάση
του 21ου αιώνα. Ιδιαίτερα δε για τα επώνυμα προιοντα. είναι το νέο
εργαλείο τους, το οποίο από τη μια πλευρά θα αποκτά όλο και περισσότερο
βάρος, από την άλλη όμως θα υπόκειται και στις μεταβολές που θα γίνονται
στα κοινωνικά δίκτυα….». Αυτά μας λέει η Άντυ Ρεκόν, ανώτατο στέλεχος
σας την εταιρία «Κολσκουαίρ», η οποία εξειδικεύεται σε μια πρωτόγνωρη
τακτική …άσκησης επιρροης(influence).
Από την άποψη αυτή, τεράστιο ρόλο στο αποκαλούμενο influence
marketing παίζουν οι κοινότητες και το μέγεθός τους, που σχηματίζονται
στο διαδίκτυο, μέσω facebook, You Tube, Instagram και Twitter.
«….Την ώρα της διαφημιστικής υπέρ αφθονίας και της έκρηξης των
κοινωνικών δικτύων, οι influencers είναι απαραίτητοι στην επανανακάλυψη
του μάρκετινγκ…», τονίζει η συνομιλήτριά μας και εξηγεί πως λειτουργούν
οι διάφορες πλατφόρμες στον τομέα αυτού.
Αυτές οι τελευταίες, περισσότερο από τις διαφημιστικές εταιρίες,
έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν τους χρησιμότερους Key Opinion Leaders,
οι οποίοι καλύπτουν βέβαια και ευρύτατο φάσμα της ανθρώπινης
δραστηριότητας.
Υπό αυτή την έννοια η αναζήτηση και εύρεση του κατάλληλου influencer
σε συγκεκριμένο τομέα έχει μεγάλη σημασία. Αρκεί βέβαια αυτός που θέλει
να προσφύγει σ’ αυτή τη νέα τεχνική του μάρκετινγκ να γνωρίζει με
ακρίβεια τα πρόσωπα τα οποία επιδιωκει να επηρεάσει. «Και βέβαια δεν θα
πρέπει να έχει ξεχάσει ότι η εποχή του μαζικού μάρκετινγκ είναι πίσω
μας. Στο εξής, το μάρκετινγκ η επικοινωνία συγκεντρώνονται σε τμήματα
πολύ πιο προσωπικά και με ξεκάθαρο χαρακτήρα…»,αναγνωρίζει ο σύμβουλος
επικοινωνίας Γκυ Ραφιο,ειδικός επίσης και στην τεχνική του story
telling...''
Διαβάστε περισσότερα..
No comments:
Post a Comment