Saturday, August 18, 2018

''Οι αντι-Σπανού φίλοι μου'' του Α.Τ. για την ''Μ''

«Μιλούν κυρίως μεταξύ τους και αποφεύγουν όσους δεν σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο, ακόμη και αν αγαπιούνται…»
«Οι αντισύριζα φίλοι μου» της Αγγελικής Σπανού.

Λίγες ημέρες πριν ξεσπάσει η ‘’θύελλα’’ με το περίφημο άρθρο της Αγγελικής, συζητώντας με σοβαρό και μετριοπαθές στέλεχος του Πασόκ διαπίστωσα με έκπληξη, ότι ο διχασμός της κοινωνίας έφτασε σε επίπεδα πρωτοφανή. Μου είπε λοιπόν ότι δεν θέλει πια να συζητάει με Συριζαίους. Όταν φίλοι ή συμμαθητές τον καλούν για ένα τσιπουράκι, τους ρωτάει αν στην παρέα συμμετέχουν και συριζαίοι΄. ‘’Γιατί χωρίς παρεξήγηση εγώ δεν θα έρθω. Δεν έχω διάθεση ούτε να τους ακούω, ούτε να τους βλέπω’’.  
Το κείμενο της Σπανού με τρόπο εύστοχο και καθαρό αποτυπώνει μια αλήθεια που μήνα τον μήνα, συμβάν το συμβάν παρατηρείται. Η φράση ‘’ να φύγουν’’  ακούγεται στα καφενεία και έφτασε πια μέχρι το τελευταίο χωριό. Το πόσο πονάει αυτή η αλήθεια φάνηκε από το σχετικό άρθρο της σοβαρής συμπολιτευόμενης εφημερίδας, που εγκαλεί την Σπανού για τους φίλους της! 

No comments:

Post a Comment