Tuesday, February 27, 2018

Πίτερ Οικονομίδης: «Αυτό το "δεν γίνεται" μας σκοτώνει ως Έλληνες»


Πίτερ Οικονομίδης:  «Αυτό το "δεν γίνεται" μας σκοτώνει ως Έλληνες»


Η Ελλάδα χρειάζεται επανεκκίνηση το μήνυμα του κορυφαίου στον χώρο της διαφήμισης σε ομιλία του στο πλωτό Μουσείο “Hellas Liberty

Την ανάγκη για επανεκκίνηση του Έλληνα και της ίδιας της χώρας, ώστε να βγει από την κρίση  επεσήμανε ο Πίτερ Οικονομίδης, από τους κορυφαίους στον κόσμο για θέματα διαφήμισης, συμβουλευτική επιχειρήσεων brand strategy και το branding. Γεννημένος στο Γιοχάνεσμπουργκ. Έλληνας τρίτης γενιάς κατάφερε να «κατακτήσει τον κόσμο», να συνυπάρξει με τον κορυφαίο Στιβ Τζόμπς και να σώσουν από κοινού την Apple από την πτώχευση το 1997. Η καμπάνια με τίτλο  «Apple: Τhink Big»  που  έγινε συνώνυμη ενός παγκόσμιου τρόπου σκέψης, είναι δική του.   Καμπάνια με πρωταγωνιστές στο  θρυλικό πλέον διαφημιστικό σποτ από τον Αϊνστάιν, τη Μαρία Κάλλας , τον Γκάντι, τον Τζον Λένον και τον Τσάρλι Τσάπλιν.

No comments:

Post a Comment