Πόσοι άραγε γνωρίζουν ότι
οι «New York Times» και ο γαλλικός «Le Μonde» χρησιμοποιούν στις
εκτυπώσεις τους φωτοευαίσθητα λεπτά φύλλα αλουμινίου που παράγει
ελληνική επιχείρηση και συγκεκριμένα θυγατρική της ΕΛΒΑΛ του ομίλου
Βιοχάλκο;
Πόσοι άραγε γνωρίζουν ότι η κλωστοϋφαντουργία ΕΠΙΛΕΚΤΟΣ του Δοντά παράγει τα καλύτερα βαμβακονήματα στον κόσμο;
Πόσοι μπορούν να φανταστούν ότι τα προϊόντα της «Σωληνουργεία Κορίνθου» ταξιδεύουν σε ολόκληρο τον κόσμο ή ότι τα κάθε λογής καλώδια της Χαλκόρ καλύπτουν τις πιο σύνθετες υποθαλάσσιες και υπόγειες καλωδιώσεις παγκοσμίως;
Ελάχιστοι προφανώς.
Αντιθέτως, στη δημόσια συζήτηση επαναλαμβάνονται από οικονομολογούντες και μη τα συνήθη στερεότυπα του τύπου «η Ελλάδα δεν παράγει τίποτε» ή ότι «ο τουρισμός είναι η βαριά μας βιομηχανία».
No comments:
Post a Comment