Tuesday, April 2, 2013

''ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΤΗΣ ΑΒΑΝΑΣ'' του ΝΙΚΟΥ ΜΠΙΣΤΗ

''Το πρώτο μου άρθρο στο Protagon ήταν για την Κούβα με τίτλο "Κούβα της αθωότητας και της αβεβαιότητας". Τρία χρόνια μετά ξαναβρέθηκα στο πανέμορφο νησί. Το είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου. Πρώτον, γιατί ήμουν βέβαιος ότι θα πέρναγα ωραία. Αν πας στην Κούβα και δεν περάσεις ωραία κάτι μέσα σου δεν πάει καλά και επειγόντως άμα τη επιστροφή σου, πρέπει επισκεφτείς ψυχολόγο. Και, δεύτερον, γιατί ήθελα να δω πράγματα που δεν πρόλαβα στο πρώτο ταξίδι και να "ξαναδώ" πιο ψύχραιμα με μια δεύτερη ματιά όσα με συγκίνησαν την πρώτη φορά. Πολλοί φίλοι είχαν διαγνώσει θετική προδιάθεση στα γραφόμενά μου και μια τάση να ωραιοποιήσω την πρώτη αγάπη. Εγώ, πάλι, επέμενα ότι έγραψα ό,τι είδα αλλά πάλι καμιά φορά βλέπεις αυτά που θέλεις. Κάτι με έτρωγε λοιπόν και επιπλέον ήθελα να δω πώς εξελίσσονται τα πράγματα, ποιες αλλαγές μεσολάβησαν αυτά τα τρία χρόνια. Με την επιφύλαξη ότι σε 11 μέρες βλέπεις αρκετά αλλά όχι όλα και ότι προφανώς υπάρχουν αθέατες πλευρές -και αυτές, συνήθως, είναι οι πιο δυσάρεστες- της πραγματικότητας, σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου..''

No comments:

Post a Comment