Wednesday, November 23, 2011

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ Γ.ΜΠΟΥΖΕΚ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟΥ ΄΄ΑΝΤΡΕΙ ΖΑΧΑΡΩΦ'' ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΥΝΗΜΑ ''ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ''

''Εννιά ημέρες μετά την πτώση του δικτάτορα της Λιβύης, περπατούσα στους δρόμους της Τρίπολης. Ένας μεσόκοπος άνδρας με πλησίασε και μου είπε: «φίλε μου – έχουμε ανάγκη την βοήθειά σας, είμαστε έτοιμοι γι’ αυτήν».   

Συγκινήθηκα και εντυπωσιάσθηκα από τα γεμάτα ελπίδα και ενθουσιασμό μάτια του. Ξύπνησε μέσα μου δυνατές αναμνήσεις από την χώρα μου την Πολωνία, 22 χρόνια πριν, όταν και εμείς αγωνιζόμασταν για την ελευθερία μας.

Η συνάντηση αυτή ενίσχυσε, ακόμη μια φορά, την βαθειά μου πεποίθηση ότι όλοι είμαστε ίδιοι, ανεξάρτητα από το εάν κάποιος είναι από την Λιβύη, την Πολωνία ή οποιαδήποτε άλλη γωνιά της γης. Σε ολόκληρο τον κόσμο, οι άνθρωποι θέλουν να ζήσουν σε δημοκρατία, να είναι σε θέση να πάρουν στα χέρια τους τις τύχες της χώρας τους και να διασφαλίσουν ένα σταθερό μέλλον για τα παιδιά τους.

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, θεωρούμε την ελευθερία ένα φυσικό δικαίωμα, δεδομένη. Σε άλλους, συχνά όχι πολύ μακριά από εμάς, τους έχει αφαιρεθεί το δικαίωμα αυτό..''
Διαβάστε το μήνυμα..

No comments:

Post a Comment