Monday, February 22, 2010

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ

Η σύζυγος φτάνει στο σπίτι και αναγγέλει χαρούμενη στον άνδρα της:

«Θυμάσαι τους πονοκεφάλους μου; Πάνε, εξαφανίστηκαν!»

«Εξαφανίστηκαν οι πονοκέφαλοι! Μα πώς; Τι έκανες;»

«Αν θέλεις το πιστεύεις: Πήγα σε έναν υπνωτιστή. Με έβαλε να σταθώ εμπρός στον καθρέφτη, να κοιτάω σταθερά τον εαυτό μου στα μάτια και να λέω ξανά και ξανά: "δεν έχω πονοκέφαλο! δεν έχω πονοκέφαλο! δεν έχω πονοκέφαλο!’.. Και νάτο! Οι πονοκέφαλοι χάθηκαν τελείως!!»

Ο σύζυγος μένει με το στόμα ανοικτό: «Πώ πω, καταπληκτικό!!»

Τότε η γυναίκα του έχει μια ιδέα: «Για δες, εσύ που δεν είσουν και ο καλύτερος εραστής αυτά τα τελευταία χρόνια, μήπως θέλεις να δοκιμάσεις τον υπνωτιστή, μπας και κάνει κάτι για αυτό;»

Εκείνος συμφωνεί να δοκιμάσουν και κλείνει ραντεβού με τον υπνωτιστή για το επόμενο απόγευμα κιόλας.

Πάει στον υπνωτιστή και αμέσως μετά επιστρέφει σπίτι φουριόζος, πετάει τα ρούχα του, βουτάει τη γυναίκα του, την γδύνει στα γρήγορα, την ξαπλώνει στο κρεββάτι κ της λέει ξαναμμένος:

«Περίμενε ένα λεπτό, θα γυρίσω αμέσως»

Χώνεται στο μπάνιο και σε λίγο βγαίνει. Σαλτάρει στο κρεββάτι και της πετάει τα μάτια έξω..

Εκείνη μένει ξερή: «Πώ πω, καταπληκτικό!!»

Ο άλλος επιμένει: «Κάτσε εκεί, μην κουνιέσαι, θα έρθω σε ένα λεπτό»

Τρέχει στο μπάνιο, ξαναβγαίνει σε λίγο, ορμάει επάνω της και την κάνει να βλέπει αστεράκια..

Το κεφάλι της γυρίζει, δεν ξέρει πού βρίσκεται, αλλά ο σύζυγος δεν ησυχάζει:

«περίμενε, περίμενε, έρχομαι σε ένα λεπτό» και ξαναμπαίνει στο μπάνιο..

Αυτή τη φορά η γυναίκα του, παρά την ζαλάδα της, ακολουθεί ήσυχα να δεί τι ακριβώς κάνει.

Τον βλέπει να στέκεται μπροστά στον καθρέφτη, να κοιτάει τον εαυτό του και να επαναλαμβάνει:

«Δεν είναι η γυναίκα μου! Δεν είναι η γυναίκα μου! Δεν είναι η γυναίκα μου!.

2 comments:

  1. Στο ξαναστέλνω, στην έκδοση που το έλαβα εγώ από αλλού, γιατί στην ανάρτηση λείπει η τελευταία φράση/παράγραφος:

    Η σύζυγος φτάνει στο σπίτι και αναγγέλει χαρούμενη στον άνδρα της:
    «Θυμάσαι τους πονοκεφάλους μου; Πάνε, εξαφανίστηκαν!»
    «Εξαφανίστηκαν οι πονοκέφαλοι! Μα πώς; Τι έκανες;»
    «Αν θέλεις το πιστεύεις: Πήγα σε έναν υπνωτιστή. Με έβαλε να σταθώ εμπρός στον καθρέφτη, να κοιτάω σταθερά τον εαυτό μου στα μάτια και να λέω ξανά και ξανά: "δεν έχω πονοκέφαλο! δεν έχω πονοκέφαλο! δεν έχω πονοκέφαλο!’.. Και νάτο! Οι πονοκέφαλοι χάθηκαν τελείως!!»
    Ο σύζυγος μένει με το στόμα ανοικτό: «Πώ πω, καταπληκτικό!!»

    Τότε η γυναίκα του έχει μια ιδέα: «Για δες, εσύ που δεν είσουν και ο καλύτερος εραστής αυτά τα τελευταία χρόνια, μήπως θέλεις να δοκιμάσεις τον υπνωτιστή, μπας και κάνει κάτι για αυτό;»
    Εκείνος συμφωνεί να δοκιμάσουν και κλείνει ραντεβού με τον υπνωτιστή για το επόμενο απόγευμα κιόλας.

    Πάει στον υπνωτιστή και αμέσως μετά επιστρέφει σπίτι φουριόζος, πετάει τα ρούχα του, βουτάει τη γυναίκα του, την γδύνει στα γρήγορα, την ξαπλώνει στο κρεββάτι κ της λέει ξαναμμένος:
    «Περίμενε ένα λεπτό, θα γυρίσω αμέσως»
    Χώνεται στο μπάνιο και σε λίγο βγαίνει. Σαλτάρει στο κρεββάτι και της πετάει τα μάτια έξω..
    Εκείνη μένει ξερή: «Πώ πω, καταπληκτικό!!»
    Ο άλλος επιμένει: «Κάτσε εκεί, μην κουνιέσαι, θα έρθω σε ένα λεπτό»
    Τρέχει στο μπάνιο, ξαναβγαίνει σε λίγο, ορμάει επάνω της και την κάνει να βλέπει αστεράκια..
    Το κεφάλι της γυρίζει, δεν ξέρει πού βρίσκεται, αλλά ο σύζυγος δεν ησυχάζει:
    «περίμενε, περίμενε, έρχομαι σε ένα λεπτό» και ξαναμπαίνει στο μπάνιο..

    Αυτή τη φορά η γυναίκα του, παρά την ζαλάδα της, ακολουθεί ήσυχα να δεί τι ακριβώς κάνει.
    Τον βλέπει να στέκεται μπροστά στον καθρέφτη, να κοιτάει τον εαυτό του και να επαναλαμβάνει:
    «Δεν είναι η γυναίκα μου! Δεν είναι η γυναίκα μου! Δεν είναι η γυναίκα μου!..»

    Η κηδεία του θα είναι την Παρασκευή..

    ReplyDelete
  2. Προς το Blog σας

    Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
    Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
    Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες

    Ζητάμε και την δική σας στήριξη καθώς το Blog προωθεί τις απόψεις των Blogger και των πολιτών, και όχι δικές μας…..

    www.ksipnistere.blogspot.com

    www.ksipnistere.gr

    ReplyDelete