Saturday, January 30, 2010

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΙΝΑ. ΦΩΤΟ ΑΝΤΟΝΙΧ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ

6 comments:

  1. Οταν μεγαλώσω θέλω να γίνω σαν τον Ανοντνίξ και τον Αντώνιο : (και γαλάτης και ρωμαίος και ωραίος και έξυπνος και συνταξιούχος : αρκει να καταφέρω να ζήσω μέχρι και μετά την σύντξαη )

    ανώνυμος²

    ReplyDelete
  2. Ανώνυμε τι είναι ο δείκτης 2 και πώς τον έβαλες>?

    ReplyDelete
  3. Ο δείκτης ² είναι εκθέτης/δύναμη: τον χρησιμοποίησα ως το συντομότερο σημείο διάκρισης απο τους λοιπούς ανώνυμους.
    επιπλέον έτσι η μαθηματική φράση "υψωνω σε δύναμη" αποκτά άλλη σημασία καθώς γίνεται "υψωνω σε δύναμη την λεξη²".

    πώς ? αλτ + καπς λοκ + 2 ( αλλά εγώ εχω μακμπουκ με γερμανικό πληκτρολόγιο)

    ανώνυμος²

    ReplyDelete
  4. Καλέ από πού είσαι? Από τον Άρη? Και τι είναι μακμουκ? Και γιατί έχεις γρμανικό πληκτρολόγιο?

    ReplyDelete
  5. Μπράβο Αντονιχ. Μεγάλη επιτυχία οι φωτο σου. Επισκεψιμότητας. Πολλοί με ρωτάνε ποιός είναι ο άσχημος δίπλα στην πολύ όμορφη κυρία και δεν ξέρω τι να απαντήσω..

    ReplyDelete
  6. γιατί να είμαι από τον Αρη? όχι δεν είμαι από τον Αρη.
    μακμουκ είναι αράβικο όνομα. αλλά εγω είπα μακμπουκ : www.apple.com/de/mac

    εχω γρμανικό πλκτρολγιο επειδή το αγόρασα στο βερλίνο.

    ανώνυμος²

    ReplyDelete