Tuesday, October 6, 2009

Ο ΓΙΑΓΚΟΣ ΠΕΣΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΡΕΓΓΕΣ..

Αρχές των 90΄ς. Η Νορβηγία καταψηφίζει σε δημοψήφισμα την πρόταση των κομμάτων, των συνδικάτων, των επιχειρηματιών και του συνόλου του Τύπου για ένταξη της χώρας στην τότε ΕΟΚ. Ερωτούν τον ευρωβουλευτή και αριστοκράτη της πολιτικής και οικονομικής ζωής Γιάγκο Πεσματόγλου πού αποδίδει αυτήν την στάση. Απαντάει στο αμίμητο αξέχαστο στυλ.
''Μα νομίζω, ..τα μμ, ψάρια. Οι ρέγγες...''(Ανάμνηση από ομιλία του Γ.Π.στο Ε.Κοινοβούλιο του συνεργάτη μας Δημοσθένη Τσαντίλη)

Λίγους μήνες μετά την αίτηση για ένταξη της Ισλανδίας στην Ε.Ε., (κάνει ''κρύο'' έξω από το Ευρώ), οι ισλανδοί αγανακτούν από την συμπεριφορά του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και της Ε.Ε. και αμφισβητούν την πολιτική ένταξης.

''..Iceland’s prime minister has hit out against the International Monetary Fund and the British and Dutch governments for holding up recovery efforts a year after the country’s banking sector collapsed.
Johanna Sigurdardottir, the prime minister, said that it was “not acceptable” that the IMF had delayed a review for months. This review is needed before Iceland can access more of its $5.1bn (£3.2bn) international rescue package..'' Financial Times.
read more..
Γιατί αυτό κυρίες και κύριοι? Μα, νομίζω οι..ρέγγες.

No comments:

Post a Comment