Friday, October 9, 2009

ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ..

..και όχι επικοινωνίας κ. Καραμανλή μας μιάς και θα ξανάρθετε στην εξουσία, όπως μας υπόσχεται ο κ. Νικολόπουλος από την Πάτρα, πάρετε μάθημα από τις πρώτες δυο μέρες του Πασοκ. Δεν είναι ντροπή. Γηράσκω αεί..
1. Άμεση αναδιάρθρωση Υπουργικών αρμοδιοτήτων Ακόμα και το Ναυτιλίας, που ούτε κι ο Σημίτης δεν το κατάφερε για γνωστούς λόγους, έγινε εν μια νυκτί. Καταλάβατε?
2. Προκήρυξη θέσεων Γ.Γ. στο διαδίκτυο. Μέσα σε λίγες ώρες 1500 αιτήσεις, μαθαίνω. Καταλάβατε?
3.Παρουσία αστυνομίας στην γνωστή πλατεία. Αυτήν που ο απίθανος Πολύδωρας είχε χαρακτηρίσει γκέτο. Και δεν τον απολύσατε .Καταλάβατε?
4. ¨Άμεση κατάργηση 25ο αμειβομένων επιτροπών στο Υπουργείο Υγείας. Καταλάβατε?
5. Νεανικότητα, φρεσκάδα, αντισυμβατικότητα στην σύνθεση του Υπ. Συμβουλίου. Καταλάβατε?
Σε λίγες ώρες. Κι έτσι θα αντέξει η Κυβέρνηση μέχρι να γυρίσει ο Παπακωνσταντίνου και φέρει τα μαντάτα. Για μετά δεν εγγυώμαι έτσι όπως τα κάνατε στην οικονομία. Και μη μου πείτε ότι δεν σας είχε ενημερώσει ο Προβόπουλος, γιατί δεν θα σας πιστέψουμε. Πώς το 3%, έγινε 6¨% και σε δυο μέρες 1ο% και βλέπουμε . Ακόμα κι εγώ το ήξερα. Μια στιγμή..Μήπως αυτός ήταν ο λόγος παραίτησης και όχι τα άλλα που διαδίδονται?
Ε λοιπόν, βάζω στοίχημα ότι δεν καταλάβατε τίποτε, γιατί αλλιώς θα είχατε επέμβει μετά τις ευρωεκλογές.
Εγώ πάντως σας στηρίζω να επανέλθετε για να μας σώσετε, γιατί ο Ψωμιάδης κινδυνεύει να επωμιστεί το βάρος της παράταξης. ή η φίλη των πυραύλων Ντόρα. ή ο Μακεδονομάχος Σαμαράς. ή ο Άρχοντας της Υγείας και διπλωματικής αποκέντρωσης Οπότε ο Καρατζαφέρης θα αλωνίζει ζητώντας επανίδρυση του ''Μακεδονίας -Θράκης''. Εκτός και καταφέρουμε τίποτε με τον Άρη.
Καλημέρα σας γιατί πρέπει να βγω απ΄το σπίτι μου και να απωθώ τα ΜΑΤ για να περάσω.

3 comments:

  1. Απορών και ΕξιστάμενοςOctober 9, 2009 at 3:07 PM

    Πρέπει να ευγνωμονείτε την νέα Κυβέρνηση αν υπάρχουν ΜΑΤ να σας φυλάνε κάτω από το σπίτι σας!
    Μήπως προορίζεσθε για κάποιο σημαντικό πόστο και γι'αυτό σας φυλάνε, ή μήπως φυλάνε τους γείτονές σας και το πήρατε επάνω σας;

    ReplyDelete
  2. Κράτησε 12 ώρες το όνειρο.. Τώρα εξαφανίστηκαν και διπλασιάστηκαν οι ναρκομανείς. Αρα οκρίΧρυσοχοίδη. Ο Πόλύδωρας είναι εδώ, ενωμένος δυνατός. Δημόσια τάξη τεττέλεσται. Έρχεται και η σειρά των άλλων θεμάτων. Καλά έγραψα ότι θα κρατήσουν οι ελπίδες μέχρι την επιστροφή του Παπακωνσταντίνου. Πρίγυρίσει θα έχουν ξεφτύσει 'όλα. Το οργανωμένο έγκλημα επικρατεί ταχύτερα από ότι επικράτησε στους προηγούμενους. Αλλά αυτή τη φορά δεν θα περιμένουμε τους ντοράκηδες να επιβάλουν τάξη. Θα καταφύγουμε στο ΛΑΠΟΣ ή στο ΚΚΕ.Αυτοί τουλάχιστον δεν κρύβουν τον χαζό τους εαυτό για να μας κοιμίζουν 5.5 χρόνια ή 12 ώρες

    ReplyDelete
  3. Εγώ ως Δικηγόρος (οπως και όλοι οι Δικηγόροι) ευγνωμονώ για το θεόσταλτο μπάχαλο της κατανομής των αρμοδιοτήτων που έγινε στο γόνατο. Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται.. Λίγες διοικητικές πράξεις θα μπορούν να σταθούν δεδομένης και της αγραμματοσύνης της Διοικήσεως. Οι υπόλοιπες θα πέφτουν στα Διοικητικά Δικαστήρια και στο ΣτΕ λόγω είτε εκδόσεώς τους παρά αναρμοδίου οργάνου είτε παραλείψεως ουσιώδους τύπου της διαδικασίας. Άσε τους υπηρεσιακούς φακέλους των υπαλλήλων των αναδομουμένων υπηρεσιών που θα κάνουν τουρισμό σε όλη την Ελλάδα μέχρι να βρούν (να νομίσουν ότι βρήκαν!!) την αρμοδία Δ/νση Διοικητικού!! Και εν τω μεταξύ οι υπηρεσιακές μεταβολές (προαγωγές κλπ) θα περιμένουν..
    Διασκεδαστικότερες όμως είναι νέες ονομασίες των Υπουργείων..Στο Δημοσίας Τάξεως, στο ΥΠΕΧΩΔΕ και κυρίως στο αμίμητο Παιδείας!!
    Βερμπαλισμός και μηδέν εις το πηλίκιον..
    Άλλαξε η Μαριορή και έβαλέ τα ρούχα της αλλιώς!!
    Έχει λογαριάσει κανείς τι κόστος σε € θα δημιουργήσουν οι νέες ονομασίες και η νέα κατανοιμή αρμοδιοτήτων;

    ReplyDelete