Παραλαβή παράδοση.. (αναφέρομαι στο τρίτο βίντεο)
Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα ένα δάκρυ έσταξε από τα μάτια μου-έχω και γλαύκωμα-.Τόσα χρόνια μαζί, ε τι να κάνουμε, συγκινούμαι-έχω και λίγο ζάχαρο-.
Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα ένα δάκρυ έσταξε από τα μάτια μου-έχω και γλαύκωμα-.Τόσα χρόνια μαζί, ε τι να κάνουμε, συγκινούμαι-έχω και λίγο ζάχαρο-.
Παιδιά,ως Πρόεδρος του διπρόσωπου ψηφιακού κόμματος των Ελλήνων συνταξιούχων, εύχομαι να τα εκατοστήσουμε. Η Ελλάδα μας χρειάζεται. Αλλά πάνω από όλα η υγεία-έχω και τριγλυκερίδια-. Να προσέξετε την Υγεία σας, ιδίως ο ένας που χρειάζεται να αρχίσει επειγόντως γυμναστήριο, αντί να τρέχει με τους βαζεβουζούκους στο κόμμα του, που σε λίγο θα τον λούζουν-έχω και, από αυτό, ε, ..πώς το λένε?
No comments:
Post a Comment