Friday, July 17, 2009

ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΕΣΤ ALZHEIMER

Ύστερα από το ενδιαφέρον που προκάλεσε σε συνεργάτες μας αλλά και σε απλούς ανθρώπους το χτεσινό τεστ dementia, αλλά και την ανησυχία που διαβλέπουμε στα σχόλια, αναρτούμε κι άλλο ένα.
Διατροφολογικό τεστ Αλτσχάιμερ..

Kaι να τα αποτελέσματα σε μένα. Μάλλον είναι διαφημιστικό.Θα τους δείξω εγώ αύριο, αν καταφέρω να αναρτήσω τα κείμενα που μου έστειλαν από τις Βρυξέλλες σχετικά με την πνευματική ιδιοκτησία των φαρμάκων..
''WARNINGModerate Alzheimer's Risk
Your subjective test results indicate, that you may have a moderate risk for Alzheimer's Disease. It's recommended that you consider the following:
1. PHOSPHATIDYLCHOLINE - 1 capsule two times per lday with meals.
2. BIO PROTECT - 2 capsules two times per day with meals.
3. GINKGO BILOBA - 1 capsule, two times per day with meals.
4. A TOXIC METAL/MINERAL TEST is recommended to screen for aluminum and lead overload. ''

3 comments:

  1. Εγώ, I have them four hundrends !

    Βάλε νέο τεστ:
    Ποιός ξέρει γιατί λέμε "400".
    (Ετσι θα ξεχωρίσουν και οι αμνοί από τα ερίφια: οι πολύ πουροί από τους ολιγότερον..)
    (άραγε ανοίγουν το παρόν οι μη-πουροί;;;)

    ReplyDelete
  2. Κόσμος και λαός ανοίγει. Μη τους βάλουμε κι άλλα άγχη. Πες τη λύση..
    Εγώ πάντως τα έχω τριακόσια, το έβγαλε ένα άλλο τεστ αι κιου

    ReplyDelete
  3. Ας περιμένουμε λίγο, να έρθουν κάποιες πρώτες απαντήσεις:
    Γιατί λέμε "τα έχει τετρακόσια";
    Γιατί όχι ένα άλλο νούμερο;;

    ReplyDelete