Monday, October 12, 2020

''Πρόσφυγες και Μετανάστες encore'' του Ανδρεα Δρυμιώτη

 


Στη στήλη αυτή γράφω από το 2012. Εχω γράψει περισσότερα από 400 κείμενα των 1.200 λέξεων. Σύνολο, περίπου 500.000 λέξεις. Είναι εύλογο ότι πολλοί μπορεί να μη συμφωνούν ή ακόμα να διαφωνούν κάθετα με τις απόψεις μου. Ξέρετε όμως ποιο είναι το εκπληκτικό; Η Εφημερίδα και ο Διευθυντής της Αλέξης Παπαχελάς ουδέποτε μου ζήτησαν να αλλάξω έστω και μία λέξη από τα γραπτά μου. Αυτή η απόλυτη ελευθερία της έκφρασης είναι μια τεράστια δύναμη, που μου επιτρέπει να γράφω τις απόψεις μου, που μπορεί να είναι αντίθετες με τα πιστεύω της πλειοψηφίας. Ετσι και το σημερινό θέμα μπορεί να σηκώσει πολλή σκόνη, γιατί οι απόψεις για το θέμα του τίτλου είναι πολλές και διάφορες με τους αντιμαχόμενους να έχουν φτάσει στα όρια του φανατισμού..

Διαβάστε περισσότερα.. 

No comments:

Post a Comment