Monday, September 14, 2020

ΗΠΑ: Το μεγαλύτερο παραμύθι! του Ανδρέα Δρυμιώτη

 Είμαι απολύτως βέβαιος ότι ερμηνεύσατε το «ΗΠΑ» σαν τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σας ξεγέλασα! Το δικό μου ΗΠΑ αφορά το μεγαλύτερο παραμύθι από συστάσεως του ελληνικού κράτους, που είναι το Ηθικό Πλεονέκτημα της Αριστεράς. Τέτοιο παραμύθι ούτε ο βαρώνος Μινχάουζεν, που ταξίδεψε στη σελήνη με αερόστατο φτιαγμένο από γυναικεία εσώρουχα, δεν θα τολμούσε να αφηγηθεί. Και όμως, εδώ και κάμποσα χρόνια το ακούμε να επαναλαμβάνεται με τέτοια πειστικότητα και σιγουριά, που σε κάνει να απορείς γι’ αυτούς που το ισχυρίζονται χωρίς να κοκκινίζουν και γι’ αυτούς που το ακούνε και δεν αντιδρούν. Το έχουμε ακούσει πάρα πολλές φορές, που μου θύμισε ένα (τροποποιημένο) απόφθεγμα της Margaret Thatcher που ταιριάζει στην περίπτωση: «Το ηθικό πλεονέκτημα είναι σαν τον τίτλο της Κυρίας. Αν χρειάζεται να τον επαναλαμβάνεις στον κόσμο, τότε δεν τον έχεις»**. Ενας από τους καλούς μέντορες που είχα στην αρχή της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας, μου το είχε εκφράσει κάπως διαφορετικά: «Να μην εμπιστεύεσαι ποτέ κάποιον που ξεκινάει την κουβέντα του με το “έχε μου εμπιστοσύνη”». Η εμπιστοσύνη κερδίζεται δεν αυτοδιαφημίζεται..

Διαβάστε περισσότερα.. 

No comments:

Post a Comment