Monday, June 15, 2020

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΥΜΙΩΤΗΣ Μνημείο αριστερής διαστρέβλωσης

Είμαι έτοιμος να δεχτώ κριτική, ακόμα και κακόπιστη, για αυτά που γράφω. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ κριτική για αυτά που δεν πιστεύω και δεν υποστηρίζω. Ποτέ μου δεν έκρυψα ότι είμαι αντίθετος με την αριστερή και την κομμουνιστική ιδεολογία, ειδικά στην ελληνική εκδοχή της. Πιστεύω ακράδαντα στην ιδιωτική πρωτοβουλία και τη φιλελεύθερη δυτική οικονομία. Παράλληλα όμως, είμαι εξίσου αντίθετος με ακροδεξιές δοξασίες και τον υπερπατριωτισμό, που σε εμάς τους Κυπρίους μας κόστισε πολύ ακριβά και χάσαμε το 40% του νησιού μας.
Με πραγματικά μεγάλη έκπληξη διάβασα το κείμενο του κ. Νίκου Ξυδάκη, στο blog (tvxs.gr) του Στέλιου Κούλογλου (όμοιος ομοίω αεί πελάζει), που ούτε λίγο ούτε πολύ με κατηγορεί για χουντικό! Αφορμή ήταν το άρθρο μου στην «ΚτΚ» της 20 Απριλίου 2020 με τίτλο «Ακόμα πληρώνουμε την 21η Απριλίου 1967». Τέτοια διαστρέβλωση μόνο από αριστερά μυαλά μπορεί να γίνει. Και μόνο ο τίτλος του άρθρου μου παραπέμπει στα δεινά που μας άφησε η 21η Απριλίου. Στο κείμενό μου κατηγορώ τη χούντα σχεδόν για όλα τα στραβά της Ελλάδας και μόνο αυτός κατάλαβε ότι υποστηρίζω τη χούντα. Αλλη μια απόδειξη ότι η αριστεροσύνη επηρεάζει περίεργα τον ανθρώπινο εγκέφαλο.

No comments:

Post a Comment