Πριν κάμποσα χρόνια, μέγα σκάνδαλο απασχόλησε τις σοβαρές γερμανικές εφημερίδες. Ύστερα από σχετική μέτρηση, η εκπαίδευση στη Φιλανδία πρώτευσε. Η Γερμανία ήρθε 4η! Ωιμέ αλί ί και τρισαλί.. Επί μήνες σε πρώτες σελίδες και στις κυριακάτικες ειδικές εκδόσεις, οι Γερμανοί άφριζαν. Φανταστείτε για τι.. Όχι για την ‘’προφανή’’ παρέμβαση του ιμπεριαλισμού και του μεγάλου κεφαλαίου που επιθυμούσε να ταπεινώσει την Γερμανική Παιδεία.. Ούτε για στημένες επιτροπές και κριτήρια από Φιλανδούς τάρανδους. Ούτε καν για την ύβρι ταπεινών φυλών κατά της χώρας που εξέθρεψε έναν Καντ, έναν Γκέτε, έναν Πλανκ άντε και έναν Αινστάιν. Οι Γερμανοί εξεμάνησαν γιατί βγήκαν τέταρτοι! Κι εκεί να δεις καυγάς. Στο ποιος φταίει.. Οι καθηγητές? Οι πολιτικοί ? Οι πρυτάνεις? Η Βαυαρία αύτανδρη με το duall system?
Τέτοιες ανοησίες..
Κι εμείς εδώ, Τύπος, πολιτικοί, Πανεπιστημιακοί και φοιτητικοί σύλλογοι, πώς αντιδράσαμε όταν στην ίδια κατάταξη είμαστε προτελευταίοι? Θυμάστε? Εγώ θυμάμαι. Αλλά δεν σας λέω.. Γιατί είστε ικανοί να συνδέσετε ακόμη κι αυτή την τότε στάση μας με ..την πτώχευση της μεγαλειώδους μας πατρίδος. Ας τα ακούσουμε τώρα από τον -τότε-καθηγητή μας κ. Τάσσιο
Α.Τ.''..Το Ασυλον καταπατείται τρείς φορές τη βδομάδα: Η βίαιη εισβολή φοιτητικών ομάδων στους τόπους εργασίας (υπαλλήλων, τεχνιτών, δασκάλων και διοικήσεων), καθώς και οι καθημερινές απειλές κατά των διαφωνούντων, συνιστούν καραμπινάτη παρεμπόδιση παραγωγής και διάδοσης ιδεών και γνώσεων στο Πανεπιστήμιο. Αυτήν ακριβώς την παρεμπόδιση ηθέλησε να αναστείλει ο περι Ασύλου Νόμος - κι ο μόνος φόβος παλαιότερα ήταν βέβαια η Αστυνομία. Τώρα που η Αστυνομία (τα τελευταία 30 χρόνια) ΟΥΔΕΠΟΤΕ παρεμπόδισε το πανεπιστημιακό έργο, τώρα που το έργο αυτό (αυθαίρετα και βίαια) παρεμποδίζεται απο μέλη της πανεπιστημιακής Μή-Κοινότητας, τώρα λέγω βουλιάξαμε. Τον δε αντίλογό-σας οτι τάχα αυτά τα επονείδιστα γεγονότα είναι «για το καλό της Παιδείας», να πάτε να τον πείτε στους πολύχρωμους και μπαγιάτικους οπαδούς των ευρωπαϊκών ολοκληρωτισμών. Διάβολε, πώς είναι δυνατόν με τη μόνιμη βία, την εξωπέταξη και τον τραμπουκισμό κατά των Δασκάλων να μπορεί να υπηρετηθεί ενα ιδεώδες; Και ποιός, πότε και με τί εμπειρία, ειδίκευση και ευθύνη το μελέτησε αυτό το «ιδεώδες», ώστε να έχει καταλήξει στο μεταφυσικό αλάθητον - ακυρώνοντας για χάρη-του τη λειτουργία του Πανεπιστημίου; Κι όχι για μιά βδομάδα κάθε 5 χρόνια (όπως λ.χ. στη Γαλλία), αλλά για 2 μήνες κάθε 6 μήνες. Ο επαναστατικός επαρχιωτισμός σ' όλο-του το μεγαλείο... ''
Το ανήρτησα φιλε μου και μου αρεσει , εκτός από την αλήθεια του κειμένου και το υστερόγραφο, το σημείο που αναφέρεται στις πολλές επαναστάσεις. Φυσικά και δεν ειναι επαναστάσεις, ειναι νεοι ανάγωγοι και ασεβείς που νομιζουν ότι με το κάνουν ολες αυτές τις μαγκιές ,με το να καταστρέφουν και να βρωμίζουν το χωρο των πανεπιστημιων στρεφονται κατα του συστήματος. Περί ηλιθίων πρόκειται, βεβαιως. Το περιεργο ειναι ότι κανείς δεν τους το λέει κατάμουτρα, αλλα όλοι τους φοβούνται. Κι εκεί υπάρχει η διαπλοκή!!! Η γνωστή διαπλοκή.
ReplyDeleteΚαλημερα Αντώνη...
Καλή μερα και όλα καλά.
ReplyDelete