Αυτό τροφοδοτεί την ανάγκη ο προϋπολογισμός της ΕΕ να παραμείνει και μετά το 2024 σε επίπεδα κοντά στο 2% του ΑΕΕ της Ενωσης. Αυτομάτως όμως ανακύπτει το ερώτημα: Ποιες θα είναι οι πηγές εσόδων που θα καλύπτουν αυτή την αύξηση; Και ένα δεύτερο ερώτημα: Τι θα χρηματοδοτεί ο τόσο αυξημένος προϋπολογισμός;
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ : Α.ΓΚΟΛΤΣΟΣ,Α. ΚΡΗΤΙΚΟΣ, Γ.ΚΟΚΚΑΛΑΣ Ζ.ΛΑΛΛΗ , ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΟΤΖΙΑ, ΛΩΡΑ, Γ. ΜΕΙΜΑΡΟΓΛΟΥ, Ε. ΣΤΙΚΑ, OTINANISM, , ΦΡΑΓ.ΚΟΣ,Π. ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ, Α. ΔΡΥΜΙΩΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ: Β.ΒΑΡΣΟΣ, Μ.ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ, ROSANIMARIA, Μ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ,I.ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ Β. ΦΡΑΝΤΖΟΛΑΣ FREE LANCE:Ε.ΒΑΡΔΑΚΑΣ... ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΛΥΝΟΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 29/5/2013, Ο ΑΝΤΟΝΙΧ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ-ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 18/4/2015 και ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΤΣΑΝΤΙΛΗΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2021
Tuesday, June 16, 2020
''Το Ταμείο Ανάκαμψης ως καταλύτης θεσμικών εξελίξεων στην ΕΕ'' Ιωακειμίδης Π Κ Κρητικός Αλέκος
''Η αντιστροφή στη ροή της σχετικής διαδικασίας αναμένεται να ισχύσει και κατά την περίοδο που θα ακολουθήσει μετά το 2024 για τον εξής λόγο: Θεωρείται, οικονομικά και τεχνικά, πολύ δύσκολο έως αδύνατον να επανέλθει απότομα ο προϋπολογισμός της ΕΕ από το 2% του ΑΕΕ στο 1,1% το 2025. Είναι εξαιρετικά απίθανο οι μέχρι τότε ωφελούμενοι - οικονομίες, κλάδοι, περιφέρειες - να αντέξουν τέτοια απότομη μεταβολή. Από πολιτική δε άποψη, μια τέτοια μείωση θα υπονόμευε σε απειλητικό βαθμό την εσωτερική συνοχή της Ενωσης και θα εξέπεμπε πολύ αρνητικά μηνύματα στον, ούτως ή άλλως, μεταβαλλόμενο διεθνή οικονομικό και γεωπολιτικό περίγυρο.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment