Saturday, July 9, 2016

Λευκάδα Γράφει η Νίκη Λυμπεράκη posted by DIONI SOTIROPOULOU

''Όπου κι αν πάω το νησί με πωρώνει
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Κι όμως, κάθε φορά που με ρωτούν, χωρίς δεύτερη σκέψη, απαντώ πως είμαι Λευκαδίτισσα. Με δυο γονείς απ’ αυτό το περίεργο νησί που επισκέπτεται κανείς με το αυτοκίνητο, με ατέλειωτα καλοκαίρια στο Κατωχώρι, το χωριό της μάνας μου και το Σύβρο, τον τόπο του πατέρα μου, ποτέ δεν ένιωσα Αθηναία.
Πλάι στη γιαγιά μου τη Νίκω, έμαθα να κεντάω, να πλέκω, να ζυμώνω, να ψέλνω, να σκαλίζω τον κήπο και να ταΐζω τις κότες. Πλάι της έμαθα και να μιλάω κι έτσι όταν ήρθε η ώρα να πάω στο σχολείο, η δασκάλα φώναξε τους γονείς μου να τους πει πως κάτι πρέπει να γίνει με την περίπτωσή μου γιατί με την προφορά μου και με τη διάλεκτο που μιλάω και γράφω, δεν πολυσυνεννοούμαστε..''

No comments:

Post a Comment