Tuesday, May 10, 2016

''Από κουμπάρες, νύφες, Συγγραφείς τρίτης ηλικίας ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΖΕΡΒΑ

''Όπως κάθε συνταξιούχος, χαίρομαι με τη φιλόφρονη και χαριτωμένη διάθεση των νεαρών πωλητριών της γειτονιάς μου. Έχω να κάνω τα ψώνια μου κάθε πρωί και η άμεση επαφή είναι μάλλον ευχάριστη. Είναι ωραίο πράγμα να προκαλείς ευχαρίστηση. «Χαλαρώνεις», όπως λέγεται κατά κόρον στις τεταμένες σχέσεις της ακατανόητης πραγματικότητας, με την επωδό: «μην αγχώνεσαι». Πριν συνηθίσουν τ’ αυτιά μου, οι εκφράσεις αυτές μ’ εξόργιζαν. Ποιός είσαι συ που μου δίνεις βουδιστικές συμβουλές! Απέναντι στην αταραξία του Βούδα, στο μυαλό μου εμφανιζόταν ο Χριστός μαινόμενος κατά των εμπόρων. Σιγά σιγά συνήθισα. Τώρα μειδιώ, διότι το μόνο που διαπιστώνω καθημερινώς είναι η μόνιμη φρενίτιδα και η εξ αυτομάτου εκφορά των εν λόγω φράσεων..''

No comments:

Post a Comment