Friday, January 27, 2012

ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΝ ΜΕΜΟRΙΑΜ

Σήμερα το πρωί ανοίγοντας το mail μου, βρήκα αυτό το μήνυμα από ένα καλό φίλο. Το μοιράζομαι μαζί σας στη μνήμη του Θόδωρου Αγγελόπουλου που κυριολεκτικά έφυγε τόσο άδικα και άσχημα.
ΦΡΑΓ.ΚΟΣ


Είναι ένα ανέκδοτο ποίημά του γραμμένο το 1982 λίγο πριν από την έναρξη συγγραφής του σεναρίου της ταινία «Ταξίδι στα Κύθηρα».

Ξεχάστε με στη θάλασσα

«Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία αλλά δεν μπορώ να κάνω το ταξίδι σας.

Είμαι επισκέπτης.

Το κάθε τι που αγγίζω με πονάει πραγματικά,

κι έπειτα δεν μου ανήκει.

Όλο και κάποιος βρίσκεται να πει "δικό μου είναι".

Εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου είχα πει κάποτε με υπεροψία.

Τώρα καταλαβαίνω πως το τίποτε είναι τίποτε.

Ότι δεν έχω καν όνομα.

Και πρέπει να γυρεύω ένα κάθε τόσο.

Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω.

Ξεχάστε με στη θάλασσα.

Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία».


1 comment:

  1. Αυτά τα υπέροχα βλέματα και οι απλές κινήσεις...

    Εξαιρετική σκηνή!

    AnaBax

    ReplyDelete