Tuesday, October 6, 2009

BYE ΒΥΕ SOUFLIAS. Θέλει να αναπνεύσει λέει τον αέρα εκτός πολιτικής..

..Αλλά έτσι που προστάτευσε τον αέρα-τη γη-τα νερά ως υπουργός Περιβάλλοντος, καλύτερα να γυρίσει πίσω από εκεί που ήρθε. Στην πολιτική. Γρήγορα για Πρόεδρος της Δημοκρατίας κι ας λέει ότι δεν θέλει. Η πλάκα είναι ότι πιστεύει ότι ήταν καλός ΠΕΧΩΔΕ και ρεαλιστής οικολόγος.
Ακούστε σχόλια για την σκληρή για την χώρα απόφαση του Υπουργού τσιμέντου, ασφάλτου και Ασωπού.
Όσο για τον άλλο Γιώργο, γυρίζει λέει στα Πανεπιστημιακά του καθήκοντα. Προφανώς για να ετοιμάσει νέους Αλογοσκούφηδες να φτιάξουν την οικονομία, όπως αυτός και καλύτερα.

5 comments:

  1. Υποθέτω ότι ποτέ δεν επρόκειτο να δούμε τον κ. Σουφλιά Πρόεδρο Δημοκρατίας.
    Προφανώς ετοιμάζουν κάποιον άλλο πολιτικό επιρροής ΗΠΑ!!

    ReplyDelete
  2. Εγώ θα πρότεινα τον Μπους που΄έχει και καλές φιλικές σχέσεις με την μέλλουσα αρχηγό της ΝΔ και τον γλυκούλη μπαμπάκα της. Ακουσες τον απίθανο διάλογο των δυο Αρχηγών?
    ''Τι κάνει η μαμά σου?Ακούσα ότι ειναι άρρωστη''
    ''Ναι, ε είναι και 96 χρονών''
    ''Και η δική μου πέρασε... ''
    ''Πόσο είναι, 90?''
    ''όχι κοντά στα 88 87''
    Περστικά τους και κυρίως περαστικά σου και περασετικά μου.

    ReplyDelete
  3. 88-87;
    Κρύβει,κρύβει χρόνια!
    88-87 αλλά την Βάσω όμως την καημένη την απεκεφάλισε!!

    ReplyDelete
  4. Το να μην γίνεσαι Υπουργός είναι προνόμιο και όχι αποκεαλισμός, εκτός αν θες άλλα πράγματα ή είσαι νέος με φιλοδοξίες. Μακάρι να ήμουν στην θέση της και ας με αποκεφάλιζε..

    ReplyDelete
  5. Δεν αντιλαμβάνομαι τι της ζηλεύεις. Όπως και στους άλλους πολιτικούς.

    ReplyDelete