Thursday, October 1, 2009

ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ. ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΡΗΚΕ


Το σχέδιο για τη δομή της κυβέρνησής του και τις θεμελιώδεις αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του κράτους παρουσίασε χθες ο κ. Γ. Παπανδρέου . Με αφορμή την προεκλογική συνέντευξη Τύπου στο Ζάππειο, ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ περιέγραψε ένα κυβερνητικό σχήμα με λιγότερα υπουργεία- παρά τη δημιουργία κάποιων νέων-, «επιστράτευση» επιστημόνων και προσωπικοτήτων (Ελλήνων και ξένων) από το εξωτερικό, ενώ μίλησε για την υιοθέτηση νέων μεθόδων αξιολόγησης των στελεχών που θα αξιοποιηθούν στη Δημόσια Διοίκηση. Επιπλέον, ανακοίνωσε την επιβολή ασυμβιβάστου μεταξύ κομματικού στελέχους και δημόσιου λειτουργού.

7 comments:

  1. Καλά, καλά τον πιστέψαμε τώρα!!!

    ReplyDelete
  2. Ουφ, ανακουφίστηκα. Ξέρεις τι είναι να αγωνίζεσαι 5,5 χρόνια ενάντια στην δεξιά, να τρέχεις -άνευ κογου-δεξιά και αριστερά και στο τέλος να σου λέει ο ηγέτης σου, το καμάρι σου, πως δεν σε θέλει στο τρυφερό μας Κράτος? Δεν είδες τον Καραμανλή που προκειμένου να ευχαριστήσει τα δικά του παιδιά δεν δίστασε να χρεοκοπήσει την χώρα? Ακόμη και δικούς μας έχωσε δεξιά κι αριστερά..Πες τα Χρήστο μπας και σ ακούσει.

    ReplyDelete
  3. Ο Καραμανλής απεδείχθη καλός μεν στην διάγνωση, ανεπαρκής δε στην θεραπεία.
    Ο ΓΑΠ φοβάμαι ότι τόσο στην διάγνωση όσο και στην θεραπεία θα τα κάνει μούσκεμα!!
    Πάντως παραδέχομαι ότι το Ανδρεοπαπανδρεϊκό χατζάρι καλά το χειρίζεται..
    Διασκέδασα ιδιαιτέρως που έβαλε υπόψήφια στην Α! Αθηνών κάποια εντελώς άγνωστη Α(ικατερίνη) Διαμαντοπούλου η οποία στο αλφάβητο προηγείται της πρώην Παπανδρεϊκής και υποψηφίας ΑνθυποΔελφίνης Α(ννας) Διαμαντοπούλου από την οποία έτσι θα κλέψει άμε γύρευε αριθμό σταυρών επειδή πολλοί θα την νομίζουν ότι είναι η άλλη Διαμαντοπούλου!! Θα έψαξε πολύ να την βρει!!
    Δες το διαφημιστικό της Άννας Διαμαντοπουλου και θα καταλάβεις!!!
    Τώρα ας μη στενοχωρούσε ο Καραμανλής τις ΗΠΑ (πλην άλλων)με την άρνηση του σχεδίου Ανάν, με το βέτο στα Σκόπια για το ΝΑΤΟ, με την σύνταξή του στον "Αντιαμερικανικό" άξονα της Ε.Ε. (λέμε τώρα!!)και με την Παλαιά και όχι με την "Νέα" Ευρώπη)και κυρίως με τους ενεργειακούς αγωγούς της Ρωσίας και θα σου έλεγα τι θα έπαιρνε το Παπανδρεϊκό κόμμα (το πρώην ΠΑΣΟΚ δηλ.) στις εκλογές αυτές.

    ReplyDelete
  4. 1. Την Κατερίνα την ξέρω από μικρή. Εκτός από όμορφη-καλα μην συγχίζεσαι- είναι έξυπνη και με άριστο βιογραφικό-δες το δικό της σαιτ-. Στις άλλες εκλογές ''έκλεψε'' 10000 ψήφους από την Άννα-εξ ίσου όμορφη αλλα και μέλος του ΤΕΕ. Είχε τεθεί τότε-2000-θέμα με την συνωνυμία και εγώ είχα προτείνει να αλλάξει όνομα. Από Αικατερίνη Διαμαντοπούλου, να την λένε Ντόρα Διαμαντοπούλου, αλλά απερρίφθη η πρότασή μου. Αν την είχαν δεχτεί δεν θα είχαμε τα μπλεξίματα.Προκειμένου λοιπό να κοιμάσαι ήσυχος, ότι δεν θα δεις πάλι τις φάτσες του εν΄ςο και του άλλου νεοδημοκράτη, σου προτείνω αφού πιείς ένα αναλγητικό να τις ψηφίσεις και τις δυο.
    2. Για τον αγωγό καλύτερα να μην σε στεναχωρήσω πρωί πρωί, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Οι θεωρίες συνωμοσίες δεν με πείθουν. Αλλού είναι το ζήτημα. Αλλα αυτά είναι γνώμη και όχι είδηση.

    ReplyDelete
  5. Η είδηση είναι ότι η Ρωσία του κολλητού του Καραμανλή Πούτιν, θα αναγνωρίσει τα κατεχόμενα. Κι αυτό όχι γιατί του την σπάει ο ΓΑΠ-σιγλα τα λάχανα-αλλά γιατί αυτό συμφέρει την Ρωσία μια και η Τουρκία αναβαθμίστηκε τελευταία από της ΗΠΑ καυρίως όμως χάριν την έξυπνη πολιτική της-κεντάνε οι άνθρωποι-

    ReplyDelete
  6. Τις γνώμες μας και τις κρίσεις μας βάζουμε στα ιστολόγια!
    Οι μεγάλοι Ευεργέτες του ΓΑΠ (προσοχή δεν λέω του ΠΑΣΟΚ! που είναι άλλο πράγμα)είναι η Κυβέρνηση Καραμανλή που συνέχισε την πολιτική του ΠΑΣΟΚ (τώρα λέω ΠΑΣΟΚ!!) σε ηπιότερη εκδοχή (ακόμη και στην διαφθορά!!, "ήπια προσαρμογή"!) και βεβαίως και οι ΗΠΑ!!

    ReplyDelete
  7. Για την αναγνώριση των κατεχομένων ως Κράτους από την Ρωσία (που δεν το γνωρίζω, αλλά και δεν το αποκλείω!!) πλην της κινήσεως κατά του ΓΑΠ συνηγορεί και το εξής.
    Συμφέρει στα κρατικά συμφέροντα της Ρωσίας η δημιουργία προηγούμενου ωφέλιμου για την αναγνώριση της απόσχισης σήμερα της Οσετίας και της Απχαζίας από την Γεωργία και της Ανατολικής Ουκρανίας από την Ουκρανία αύριο!!

    ReplyDelete