Wednesday, October 7, 2009

Οδεύει προς το 10% το έλλειμμα» λέει ο Προβόπουλος

''..Για πρώτη φορά, επισήμως, η Τράπεζα της Ελλάδας, μέσω του διοικητή της, αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο το έλλειμμα να φτάσει στο 10% προς το τέλος του έτους. Η φράση που χρησιμοποίησε ο κ.Γιώργος Προβόπουλος, μιλώντας στο πλαίσιο της συνεδρίασης του ΔΝΤ που πραγματοποιείται στην Κωνσταντινούπολη, είναι ότι «οδεύει προς το 10%», με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεση της η ΤτΕ, γεγονός το οποίο, όπως είναι φυσικό, δεν πέρασε απαρατήρητο. Επεναλαμβάνεται ότι είναι η πρώτη φορά που ο επικεφαλής της κεντρικής τράπεζας της χώρας αναφέρεται στο συγκεκριμένο ποσοστό, γεγονός το οποίο καθιστά δυσκολότερο το έργο του οικονομικού επιτελείου της νέας κυβέρνησης που ανακοινώνεται σε λίγη ώρα. Πάντως, ο κ.Προβόπουλος πρόσθεσε ότι η νέα κυβέρνηση, με τη μεγάλη πλειοψηφία που εξασφάλισε στις τελευταίες εκλογές μπορεί να προχωρήσει στη λήψη μέτρων..''
Διαβάστε περισσότερα..

No comments:

Post a Comment