ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ : Α.ΓΚΟΛΤΣΟΣ,Α. ΚΡΗΤΙΚΟΣ, Γ.ΚΟΚΚΑΛΑΣ Ζ.ΛΑΛΛΗ , ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΟΤΖΙΑ, ΛΩΡΑ, Γ. ΜΕΙΜΑΡΟΓΛΟΥ, Ε. ΣΤΙΚΑ, OTINANISM, , ΦΡΑΓ.ΚΟΣ,Π. ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ, Α. ΔΡΥΜΙΩΤΗΣ
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ: Β.ΒΑΡΣΟΣ, Μ.ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ, ROSANIMARIA, Μ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ,I.ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ Β. ΦΡΑΝΤΖΟΛΑΣ
FREE LANCE:Ε.ΒΑΡΔΑΚΑΣ...
ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΛΥΝΟΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 29/5/2013,
Ο ΑΝΤΟΝΙΧ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ-ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 18/4/2015 και ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΤΣΑΝΤΙΛΗΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2021
Saturday, October 10, 2009
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ. SI NON E VERO E BEN TROVATO
Πρωτοφανές. Σε λίγο θα επαναφέρουν και το ΑΣΕΠ..Και εμείς πώς θα βολευτούμε δηλαδής? Λοιπόν δείτε το σαν quiz και συμπληρώστε την αίτηση για το πόστο που θα σας ενδιέφερε να προσφέρετε. Πρόσκληση γραφείου Πρωθυπουργού..
Μια και γίνεται δεκτή "ετεροπρόταση" -δεν την ξέρω τη λέξη αλλά φαντάζομαι θα την πήραν από το μεταφραστικό των Ευρωπαϊκών κοινοτήτων και υποπτεύομαι ότι σημαίνει να προτείνει κάποιος ένα αλλο πρόσωπο- να σε προτείνω για πέντε πόστα και εσύ να με προτείνεις για άλλα πέντε;
Εγώ μια θεσούλα θέλω στο IMF..Τις θέσεις των γραμματέων τις αφήνω για άλλους πιο κατάλληλους. Εσένα λέω να σε προτείνω ετεροπροτείνω μάλλον για γενικό γραμματεα περιφέρειας Κορινθίας και λοιπών Πελοπονήσων. Ετσι κι αλλιώς για λίγους μήνες θα είναι μια και θα γίνουν εκλεγόμενες οι θέσεις. Ετσι θα ησυχάσει και η Διόνη από σένα όλη μέρα σπίτι απορώντα και εξιστάμενο
Ναι αλλά τέτοιες θέσεις δεν προκηρύσσονται... Από αυτές που έχουμε θα πάρετε... Αλλοιώς το τραίνο χάνεται. Εκτός αν ελπιζετε αργότερα να προκηρυχθούν και οι θέσεις Υπουργών και Υφυπουργών. Τι θα λέγατε για τη Γενική Γραμματεία Ισότητας Φύλων; Νομίζω με τόσες γυναίκες στην Κυβέρνηση το δικαιούμεθα!
Οφείλω να είμαι δίκαιος... Αν δεν λάβουν υπόψη άλλες εποχές ("παρελθουσυσών εκλογών" όπως θα λέγαμε στο Πανεπιστήμιο) αφισσοκολλησεις κάνουν ακλομα μόνο η ΝΔ, το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ. Οι άλλοι, δηλ. το ΠΑΣΟΚ και ο ΛΑΟΣ τις έκοψαν προς τιμή τους! Άλλα κριτήρια θα δίνουν πλούσια μόρια. Και φοβούμαι ότι ανάμεσά τους θα είναι οι ακαδημαϊκοί τίτλοι, οπότε όχι μόνο drei Professoren αλλά drei hundert Professoren. Άρα μάλλον σίγουρα Vaterland verloren!
Μια και γίνεται δεκτή "ετεροπρόταση" -δεν την ξέρω τη λέξη αλλά φαντάζομαι θα την πήραν από το μεταφραστικό των Ευρωπαϊκών κοινοτήτων και υποπτεύομαι ότι σημαίνει να προτείνει κάποιος ένα αλλο πρόσωπο- να σε προτείνω για πέντε πόστα και εσύ να με προτείνεις για άλλα πέντε;
ReplyDeleteΕγώ μια θεσούλα θέλω στο IMF..Τις θέσεις των γραμματέων τις αφήνω για άλλους πιο κατάλληλους. Εσένα λέω να σε προτείνω ετεροπροτείνω μάλλον για γενικό γραμματεα περιφέρειας Κορινθίας και λοιπών Πελοπονήσων. Ετσι κι αλλιώς για λίγους μήνες θα είναι μια και θα γίνουν εκλεγόμενες οι θέσεις. Ετσι θα ησυχάσει και η Διόνη από σένα όλη μέρα σπίτι απορώντα και εξιστάμενο
ReplyDeleteΝαι αλλά τέτοιες θέσεις δεν προκηρύσσονται... Από αυτές που έχουμε θα πάρετε... Αλλοιώς το τραίνο χάνεται. Εκτός αν ελπιζετε αργότερα να προκηρυχθούν και οι θέσεις Υπουργών και Υφυπουργών.
ReplyDeleteΤι θα λέγατε για τη Γενική Γραμματεία Ισότητας Φύλων; Νομίζω με τόσες γυναίκες στην Κυβέρνηση το δικαιούμεθα!
Καλή ιδέα. Λες να ζητήσουμε να δημιουργηθεί και θέση Γ.Γ. ιασότητος ανδρών και να την διεκδικήσουμε. Μην την πάρει κι αυτήν καμμιά γυναίκα...
ReplyDeleteΕννοείτε ότι και οι θέσεις Γ.Γ. θα καλύπτονται μέσω ΑΣΕΠ;
ReplyDeleteΤα μόρια τι θα είναι;
Αριθμός αφισοκολλήσεων;
Τι θες να είναι. Ο αρνητικός αριθμός αφισοκολλήσεων?
ReplyDeleteΟφείλω να είμαι δίκαιος... Αν δεν λάβουν υπόψη άλλες εποχές ("παρελθουσυσών εκλογών" όπως θα λέγαμε στο Πανεπιστήμιο) αφισσοκολλησεις κάνουν ακλομα μόνο η ΝΔ, το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ. Οι άλλοι, δηλ. το ΠΑΣΟΚ και ο ΛΑΟΣ τις έκοψαν προς τιμή τους!
ReplyDeleteΆλλα κριτήρια θα δίνουν πλούσια μόρια. Και φοβούμαι ότι ανάμεσά τους θα είναι οι ακαδημαϊκοί τίτλοι, οπότε όχι μόνο drei Professoren αλλά drei hundert Professoren. Άρα μάλλον σίγουρα Vaterland verloren!
so wie so lieber freund und freud
ReplyDelete