''..Τα «σκάνδαλα» που την ταλάνισαν ως κυβέρνηση εκδικούνται τη Ν.Δ. και ως αντιπολίτευση, καθώς η βαριά ήττα της Κυριακής «ανοίγει στόματα». Ο κ. Πέτρος Δούκας, που «κόπηκε» από τα ψηφοδέλτια του κόμματος, αλλά και ο πρώην υπουργός Αμυνας Σπήλιος Σπηλιωτόπουλος, που απεσύρθη το 2007, επανήλθαν χθες. Ο πρώτος αφήνοντας έμμεσες πλην σαφείς αιχμές για το περιβάλλον του κ. Καραμανλή και την υπόθεση Βατοπεδίου και ο δεύτερος δημοσιοποιώντας την επιστολή - παραίτηση που είχε αποστείλει τον Ιούνιο του 2007 στον τότε πρωθυπουργό, στην οποία και υπογράμμιζε ότι η κυβέρνηση έχασε οριστικά τη μεγάλη ευκαιρία της πλήρους κάθαρσης και ρωτούσε «ποιοι και γιατί συμβιβάστηκαν, ποιοι και γιατί υποχώρησαν, ποιοι και γιατί ενέδωσαν και με ποια ανταλλάγματα». Σε χθεσινή του συνέντευξη (Mega) ο κ. Δούκας αρνήθηκε επίμονα να διαψεύσει ότι δέχθηκε παρεμβάσεις από το Μέγαρο Μαξίμου..''
Διαβάστε περισσότερα..
No comments:
Post a Comment