Αξιώθηκα να δω Παπανδρέου για Πρωθυπουργό..
..Ως κεντρώος την εποχή του αυταρχισμού.
..Ως σοσιαλιστής την εποχή της αποκατάστασης της Δημοκρατίας και της ένταξης στην ΕΟΚ.
..Ως εκσυγχρονιστής την εποχή της ένταξης στην ΟΝΕ.
..Και ως συνταξιούχος την εποχή της μεγάλης κρίσης.
Οι σύντροφοι της κεντροδεξιάς, ευτύχησαν να ιδούν Καραμανλή για Πρωθυπουργό..
..Ως δεξιοί την εποχή της ανάπτυξης και της νίκης κατά του κομμουνισμού
..Ως δεξιοί την εποχή της αποκατάστασης της Δημοκρατίας και της απαλλαγής από την Μοναρχία.
..Ως φιλελεύθεροι ριζοσπάστες την εποχή της ένταξης στην ΕΟΚ.
..Ως κεντροδεξιοί την εποχή της ένταξης στην ΟΝΕ.
..Ως συνταξιούχοι την εποχή της μεγάλης κρίσης.
Υγεία να έχουμε να δούμε και τέταρτον Παπανδρέου Πρωθυπουργό και τρίτον Καραμανλή.
Αυτό που δεν θα αντέξουμε είναι να ιδούμε και ..δεύτερο Μητσοτάκη.
Οι σύντροφοι της αριστεράς είδαν
..την μεγάλη ήττα ως κομμουνιστές
..την αποκατάστασης της Δημοκρατίας ως κομμουνιστές
..την ένταξη στην ΕΟΚ,στην ΟΝΕ και την επανένταξη στο ΝΑΤΟ ως κομμουνιστές
..Τρεις Παπανδρέου και Καραμανλήδες για Πρωθυπουργούς, ως κομμουνιστές.
Αυτό που δεν θα αντέξουν είναι να ιδούν το Τσίπρα ως Πρωθυπουργό.
Das ganze Leben - Paul Celan
No comments:
Post a Comment