Tuesday, October 6, 2009

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΗ ΒΑΨΑΜΕ

Αν αυτά που συζητάνε με τον Πρετεντέρη -μόνο στελέχη της Ν.Δ. -για τα αίτια της εκλογικής συντριβής είναι αλήθεια. Αν τους πιστέψουμε. Αν τα λένε τώρα και πριν τα ψιθύριζαν μεταξύ τους, τότε όλα εξηγούνται. Και υπεύθυνος είναι ένας.
Ο Τσιτουρίδης, ο Ρίζος, ο Κεδίκογλου, η Πιπιλή, η Παπακώστα, η Πατριανάκου, ο Χατζηγάκης, ο Βαρβιτσιώτης, και οι άλλοι , ζούσαν μία τραγωδία αμίλητοι. Ο Σουφλιάς, ο Παυλόπουλος, ο Ρουσόπουλος και άλλοι που ανοιχτά καταγγέλλονται, σε κάποιον οδηγούν. Δεν μπορεί όλοι αυτοί να φταίνε και ο από πάνω να είναι ο μαύρος Μεσσίας. Σταματάω έκθαμβος για το πώς μια τέτοια παράταξη κανιβαλική, στάθηκε στην εξουσία τόσα χρόνια. Τρέχω, γιατί τελειώνουν στο Μέγα οι διαφημίσεις, να ανοίξω το στόμα μου πάλι..
Η χρεοκοπία της χώρας υπήρξε το φυσικό επακόλουθου αυτού του τσίρκου που περιγράφουν τα στελέχη τους. Ας ελπίσουμε ότι θα συνέλθουν όλοι μέσα από αυτήν την έκρηξη και να πραγματοποιήσουν ένα συνέδριο επανίδρυσης και ιδεολογικής κάθαρσης της συντηρητικής παράταξης που έχει ανάγκη η χώρα. Αλλιώς, ο Φίνι παραμονεύει .

No comments:

Post a Comment