Saturday, October 10, 2009

ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ

Από την Ελένη Μπότσ. Δεν ξέρω γιατί μας το έστειλε, αλλά το υποπτεύμαι. Από τον διάλογο που ακολουθεί.
''Έχουμε πολλά προβλήματα Χαράλαμπε.
Εγώ έχω μόνο ένα πρόβλημα.Το Αλτσχάμερ. Κι αυτό το θυμάμαι σπάνια''
Αρκάς..

No comments:

Post a Comment