Η καλύτερη βασιλόπιτα είναι η "βασίλω" που φτιάχνουν στο Λουτράκι, με πρωταθλήτρια -τότε, όταν- την μαμά Μαρίκα, δι ήν υπερήφανος ειμί.. Είναι κάτι σαν μπακλαβάς αλλά με μέλι (όχι σιρόπι), καρύδια και πολλές μαύρες σταφίδες. Αυτή είναι. Τελεία και πάυλα.-
Η καλύτερη βασιλόπιτα είναι η "βασίλω" που φτιάχνουν στο Λουτράκι, με πρωταθλήτρια -τότε, όταν- την μαμά Μαρίκα, δι ήν υπερήφανος ειμί..
ReplyDeleteΕίναι κάτι σαν μπακλαβάς αλλά με μέλι (όχι σιρόπι), καρύδια και πολλές μαύρες σταφίδες.
Αυτή είναι.
Τελεία και πάυλα.-
Η καλύτερη βασιλόπιτα είναι του Αυλαίμονα. Μαύρες σταφίδες, καρύδια, αστακό και σταμναγκάθι-βραχοσαλάτα-Και δε σηκώνω κουβέντα
ReplyDeleteΙδιαίτερα, μία εξαιρετικά περιορισμένη τοπικά, συνταγή του Αυλαίμονα, αυτή πλάι στο παλιό τελωνείο!
DeleteΝαι πράγματι είναι περιορισμένη..
DeleteΕλα! - βάζουν και μακαρόνια;;
ReplyDeleteΟχι. Μακαρόνια βάζουν στην σπανακόπιτα..
ReplyDeleteΑ! ώστε σπανάκι ήταν, αυτά τα πράσινα στίγματα, ανάμεσα στα μακαρόνια, που ανακάλυψα την τελευταία φορά!
DeleteΤα πράσινα στίγματα μπορεί να είναι εξωγήινοι
Delete