Thursday, January 2, 2014

Ο ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ ΚΑΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΣΚΡΟΥΤΖ

''Φαίνεται ωραίο λογοπαίγνιο, ε; Στην πραγματικότητα δεν είναι παρά η πικρή μου πραγματικότητα. Ναι. Έχω έναν θείο στην Κορώνη και όλη μου τη ζωή έχω υποστεί το γελοίο χωρατάκι σχετικά με τον επιτυχημένο άτεκνο θείο, ο οποίος επί πλέον έχει και εξοχικό μέσα στο κάστρο της Κορώνης. Παρεμπιπτόντως η γιαγιά μου είναι κι αυτή προνομιούχος τουρίστρια θαμμένη στο γειτονικό νεκροταφείο με την υπέροχη θέα. Έχουμε στενούς δεσμούς με το χωριατοσπιτάκι αυτό κυρίως συναισθηματικού τύπου. Ο θείος μάλιστα αν γινόταν να βγάλει κανείς το λογαριασμό θα πρέπει να έζησε σχεδόν περισσότερο καιρό στην ερημιά του κάστρου διαλογιζόμενος, παρά στο κανονικό του σπίτι στην Κηφισιά, το οποίο μοιράστηκε με τη κουφιοκεφαλάκισσα αλλά σοφή στην πονηρή αγαθοσύνη της σύζυγο του και εξ αγχιστείας θεία μου. Στην ιδιαίτερη αυτή περίπτωση γυναικός θα επανέλθω. Σήμερα θα μείνω στο Θείο από την Κορώνη. Στον κατά τα άλλα ευπατρίδη στη δική του κοινωνική ζωή  και ελλείψει άλλου, πατρική φιγούρα νούμερο ένα στη δική μου ζωή..''

No comments:

Post a Comment