Tuesday, August 27, 2013

ΜΑΡΤΙΝΑ ΝΙΚΑ ''ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΟΣ'' Facebook

Έβλεπα φίδια χθες το βράδυ στον ύπνο μου. Με φολίδες ιριδίζουσες-ιδανικές για γόβες και για τσάντα (πολύ μου αρέσουν τα αξεσουάρ από φίδι παρεμπιπτόντως) και γλώσσες διχαλωτές. Κουλουριάζονταν και ξεδιπλώνονταν πάνω στο σεκρετέρ μου, σέρνονταν ράθυμα στις εκτυπώσεις μου, τη α εισιτήρια για το Ηρώδειο που έβγαλα την Τρίτη και την ανθολογία του Ρένου Αποστολίδη. (Θεός σχωρέστον αν και δεν είμαι σίγουρη αν υπάρχει Θεός, άγγελοι πάντως υπάρχουν, τον δικό μου τον λένε Βάγγο και φοράει αθλητικά παπούτσια, καπνίζει και μπάφους από τα Ζωνιανά και παίζει ντραμς, αλλά αυτό δε μας αφορά εν προκειμένω).
Με το που άνοιξα τον υπολογιστή άρχισαν να με δαγκώνουν κι ένα περίεργο πράγμα: πόνο δεν ένοιωσα, μήτε φόβο, παρά σηκώθηκα αιμόφυρτη, πήρα ένα καλά ακονισμένο χασαπομάχαιρο και τα αποκεφάλισα ακαριαία. Ύστερα πέταξα τα κομμάτια στη λεκάνη της τουαλέτας, τράβηξα το καζανάκι ,έβαλα κραγιόν και lipgloss και συνέχισα το γράψιμο. Η μυθιστορία περί της καισαρικής του Αυγούστου ρέπει να έχει ολοκληρωθεί άμα τη αφίξει του φθινοπώρου).
ΥΓ: Τα εκλαϊκευμένα εγχειρίδια λένε πως το φίδι συμβολίζει το πέος κι ο ονειροκρίτης στο τελευταίο συρτάρι λέει ότι το αίμα σημαίνει κάτι που θα γίνει γρήγορα. (Εσύ αγάπη μου, αυτά να μην τα παίρνεις τοις μετρητοίς, διότι έχουμε να πάμε σε μια ωραιότατη παράσταση το Σάββατο. Πιστεύω εξ άλλου ότι στον Αύγουστο ταιριάζει καλύτερα ένα γυναικείο όνομα. Πώς σου φαίνεται το Αστάρτη που είναι κι η θεά του φεγγαριού;)
Επίσης πάσχω από μιθριδατισμό.

No comments:

Post a Comment