Thursday, July 11, 2013

ΜΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ

''Βλέπω συχνά στον ύπνο μου σπίτια, ρούχα, αποσκευές, πολύτιμα πράγματα και ψεύτικους κληρονομημένους θησαυρούς που δεν μπορώ να βολέψω πουθενά.Ετοιμάζομαι για ταξίδι και τα πράγματα που πρέπει να αμπαλάρω γίνονται όλο και περισσότερα. Το τζακ ποτ της κλειστοφοβίας εκτός από το να κλειστείς στο ασανσέρ Παρασκευή βράδυ εορταστικού τριημέρου και να θες τουαλέττα επειγόντως.
Ήταν η πρώτη κλειστοφοβική μου εμπειρία όταν ήμουν άρρωστη από κάποια παιδική αρώστεια και η υπηρέτριά μας για να μου κάνει παρέα είχε μεταφέρει τις δραστηριότητές της στο δωμάτιό μου. Θυμάμαι ήταν η σιδερώστρα, το σίδερο και μια τεράστια στοίβα ρούχα. Μέσα στον παροξυσμό βήχα και τον πυρετό μου είδα τη στοίβα να μεγαλώνει, να μεγαλώνει και να γεμίζει όλο το δωμάτιο. Μέχρι που έντρομη πετάχτηκα από το κρεβάτι, πάτησα το καλώδιο του ηλεκτρικού σίδερου, γλύστρησα και μετά δε θυμάμαι τίποτε πια. Μόνο τον τρόμο απέναντι στη στοίβα με τα ρούχα θυμάμαι και οτι πνιγόμουν. Ε, καλά, είχα και κοκκύτη.
Θυμάμαι ακόμα την πρώτη ψυχοθεραπευτική μου (ή μάλλον τους) απόπειρα στο Δημοτικό με τις ψυχολόγους να με βάζουν να παραστήσω τη ζωή μου σε κουκλόσπιτο. Εντελώς διαφανές..''

No comments:

Post a Comment