Wednesday, July 17, 2013

''ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΜΟΡΙΑΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ'' του Α.Τ. ''ΤΑ ΝΕΑ'' 16/7


''Πάνε πολλά χρόνια. Σχεδόν το είχα ξεχάσει. Όταν ήμουν φοιτητής , είχα προταθεί από τη σχολή μου για να λάβω υποτροφία από το ΙΚΥ λόγω βαθμολογίας. Καθώς είμαι παραδόπιστος, περίμενα με ανυπομονησία να εισπράξω το παραδάκι, αδιαφορώντας παντελώς για το σχετικό χαρτί που απένειμε το ίδρυμά μου. Σχεδίαζα ταξίδι στην Ευρώπη, από όπου θα έφερνα κρυφά και καμία νιβέα για την μάννα μου. Ξάφνου δέχτηκα μια πρόσκληση από την περιβόητη Μπουμπουλίνας, όπου ένα δυο χρόνια μετά, επί χούντας,  διέπρεψαν ο Καραπαναγιώτης και άλλα παιδιά  της Τάξης. Τα ‘κανα απάνω μου από την αναμονή και μια ωραία ημέρα βρέθηκα φάτσα με φάτσα με ένα υποκείμενο. Δεν μπορούσα να φανταστώ τι με θέλουν, μια και ήμουν ήσυχο και γενικά καλοπροαίρετο άτομο. Άρχισε ο έτσι  ένα λογύδριο για την πατρίδα, για τον κομμουνισμό και την Δημοκρατία, εν μέσω Βασιλευομένης. Δεν θυμάμαι αν ήταν ο Γέρος ή ο Κανελλόπουλος στην εξουσία, αλλά όσο τον άκουγα καταλάβαινα ότι ο τύπος το πήγαινε στο παραδάκι. Δηλαδή, πήγαινε να μου φάει το ταξίδι, με την αιτιολογία ότι ο πατέρας μου ήταν εαμίτης, και τι καλό παιδί που ήμουν μια και δεν είχα συλληφθεί στα γεγονότα και μπλα μπλα. Δεν κατάλαβα να ζητάει κάτι , ούτε με..''

No comments:

Post a Comment