Thursday, June 27, 2013

''ΦΙΔΙΑ ΣΤΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΜΟΥ'' ZEITFEIST

d
''Έχοντας ζήσει όλη μου τη ζωή παλεύοντας με το σωματικό βάρος, τη βουλιμία και την διαταραχή πρόσληψης τροφής έχω αρκετά να πω για την άλλη την παράλληλη μάχη που δίνουν οι έχοντες τάση προς  πολυφαγία και παχυσαρκία, τη μάχη με τα ρούχα τους. Στα άτομα αυτά η έκφραση “τρώγεται με τα ρούχα του” βρίσκει την ιδανική χρήση.
Τα ρούχα αυτοί οι άσπονδοι εθροί. Θα μπορούσε να είναι ένας τίτλος ρουτίνας σε γυναικείο περιοδικό. Όπως και το ¨Βοήθεια, η ντουλάπα μου γέμισε τέρατα!”. Τετριμένο όπως και το πρόβλημα. Το σώμα των ευτραφών είναι στην ουσία  ένα ακκορντεόν που παίζει αέναα το μίζερο κλαψιάρικο  βαλσάκι της  αστοχίας. Βάλε βγάλε βάρος, μάζεψε ξεχείλωσε, ντύσε γδύσε. Σφίξε ξέσφιξε.
Δεν είναι μόνο η σούπερ αδύνατη η  καλύτερη πελάτις της Chanel . Όλοι γνωρίζουμε ότι τα επώνυμα έχουν numerus clausus στα μεγέθη. Είναι και η χοντρούλα καλή πελάτις. Ψάχνοντας το κατάλληλο για την περίπτωσή της ρούχο θα το πληρώσει μια, δυο, μπορεί και τρεις φορές .
-Αυτό μου κάνει αλλά είναι κάπως κοντό. Θα το πάρω προς το παρόν γιατί πού θα ξαναβρώ κάτι να μου κάνει στη μέση..''

No comments:

Post a Comment