Tuesday, May 31, 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΄΄ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ''. ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ SPRTEADS ΑΛΜΑ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ. ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΡΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝ.

''..Ετσι, δεν πέρασαν απαρατήρητες οι δηλώσεις της κυρίας Παπαρήγα , τη Δευτέρα, στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤΕΝΝΑ. Η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ επεσήμανε ότι «καταρχήν εμείς είμαστε γενικά υπέρ της αποδέσμευσης από την ΕΕ, η λύση έξω από το ευρώ και δραχμή στις παρούσες συνθήκες είναι καταστροφική. Αλλά εθελοντικά να φύγει η Ελλάδα από την ευρωζώνη και αυτή τη στιγμή να τη διώξουν από την ευρωζώνη δεν το βλέπουμε».

Οπως είπε «αυτό μπορεί να γίνει στο μέλλον, όταν η κρίση θα είναι ακόμη πιο βαθιά και αποφασίσουν οι ισχυρότεροι να μικρύνουν την ευρωζώνη και γενικότερα την ΕΕ. Αυτή τη στιγμή πιστεύουμε ότι θα γίνει μία ελεγχόμενη χρεοκοπία εντός της ευρωζώνης. Αν φτάσει η ΕΕ να διώχνει χώρες, σημαίνει ότι βρίσκεται σε σήψη και βαθιά κρίση αξεπέραστη, πολύ πιο πριν απ’ ότι εμείς περιμένουμε τουλάχιστον».
Διαβάστε περισσότερα..

Euro Rises on Optimism Over Greece; U.S. Index Futures Gain, Wheat Drops

The euro climbed to a three-week high versus the dollar, while Asian stocks and U.S. equity-index futures rose on speculation European nations will pledge more funds to repair Greece’s finances. Wheat sank the most in three weeks after Russia said it will allow grain shipments to resume.
Europe’s 17-nation currency strengthened 0.6 percent to $1.4374 as of 12:58 p.m. in Tokyo. The yen dropped against all 16 major peers after Moody’s Investors Service placed Japan’s sovereign rating on review for a downgrade. The MSCI Asia Pacific Index increased 1 percent, paring its biggest monthly loss in a year. Standard & Poor’s 500 Index futures added 0.6 percent. Wheat tumbled as much as 4.4 percent, oil gained 0.6 percent and copper snapped a four-day advance.
European Union leaders will decide on a new aid package for Greece by the end of next month, said Luxembourg’s Jean-Claude Juncker, 

Schäuble sieht Euro-Zone wegen Griechen am Scheideweg

Bundesfinanzminister Wolfgang Schäuble machte bei einer Veranstaltung in Hannover deutlich, wie ernst die Lage durch die Griechenland-Krise aus seiner Sicht für die Währungsunion ist: "Wenn die Bedingungen erfüllt sind, können wir ein ergänzendes Programm verabreden. Dann kann es gehen. Werden sie nicht erfüllt, machen wir die Erfahrung demnächst, was mit einer Währungsunion geschieht, wenn sie nicht mehr in der Lage ist, ihre Probleme zu lösen."

Es würden derzeit mit der griechischen Regierung Gespräche über zusätzliche Maßnahmen geführt, erläuterte er. Dabei gehe es um eine stärkere Privatisierung, eine freiwillige Beteiligung auch privater Gläubiger, größere Anstrengungen von Griechenland selbst beim Defizitabbau sowie wirtschaftliche Impulse. HANDELSBLATT

NO COMMENTS

LA DEMOCRATIE GRECQUE EST EN CRISE

''La crise de la dette publique a fait prendre conscience aux Grecs que leur démocratie était gravement malade, les gouvernements successifs ayant étant incapables de mettre en place un État de droit et une économie de marchée au lendemain de la chute des Colonels en 1974. La corruption, le clientélisme, la prévarication ont abouti à la situation actuelle, le premier ministre Georges Papandréou, héritier d’une longue lignée de politiciens se prétendant socialistes, ayant hérité d’une situation dont il n’est pas responsable (son père et son parti, le PASOK, si)..''
Coulisses de Bruxelles..

Monday, May 30, 2011

''ΠΑΓΚΟΣΠΟΙΗΜΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ'' της ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΟΤΖΙΑ


''Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της παγκοσμιοποιημένης πεζογραφίας; Ο μυθιστοριογράφος Τιμ Παρκς εκθέτει στο ΤLS τα παράδοξα της νέας συνθήκης. Ενας συγγραφέας δεν είναι σήμερα διάσημος, γράφει, παρά μόνον αν είναι διεθνώς διάσημος, και δεν είναι αναγνωρισμένος παρά μόνον αν είναι γνωστός σε ολόκληρο τον πλανήτη. Πολλοί είναι έτσι οι συγγραφείς που συνειδητά ή ασυνείδητα, έχουν αρχίσει να αισθάνονται πως το αναγνωστικό τους κοινό αποτελεί μια διεθνή παρά μια εθνική κοινότητα. Κι ομοίως οι εκδότες τους έχουν αρχίσει να αναπτύσσουν εξαιρετικά εξειδικευμένες μεθόδους προβολής. Αν λοιπόν ένας συγγραφέας πρόκειται να λανσαριστεί στο διεθνές κοινό, το έργο του πρέπει να μεταφραστεί σε μια σειρά από ξένες γλώσσες. Κι αν είναι να επιτύχει τη μεγαλύτερη δυνατή απήχηση, τότε θα πρέπει να εξασφαλιστεί πως οι μεταφράσεις του θα έχουν ολοκληρωθεί παντού ταυτόχρονα και μάλιστα πριν από την έκδοση του μυθιστορήματος στη χώρα της προέλευσής του. Διότι έτσι ο θόρυβος γύρω απ’ τον συγγραφέα και το έργο του θα είναι ισχυρότερος..''
Διαβάστε περισσότερα..

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΦΡΑΝΤΖΟΛΑ ''ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΨΗΤΟ ΟΡΘΑΤΟ''


Το ψητό κοτόπουλο γίνεται εύκολα και κυρίως πολύ νόστιμο με τον τρόπο αυτό. Ούτε γύρισμα θέλει ούτε τίποτα !  Ψήνεται πολύ καλά και από την μεριά του στήθους παρόλο που στο τέλος θα γέρνει λίγο παραπάνω!  Φροντίστε να βρείτε μικρό κοτόπουλο, είναι πάντα πιο νόστιμο, μην πάρετε κοτόπουλο 2 κιλών. Συνοδεύεται ιδανικά με άσπρο ρύζι στο οποίο θα προσθέσετε στο τέλος που θα το σερβίρετε και τα υγρά από το ταψί.  Μπορείτε απο την αρχή να βάλετε στο ταψί και 3-4 κουταλιές ελαιόλαδο ώστε τα υγρά να φτάσουν για 4 μερίδες ρύζι !


ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΨΗΤΟ ΟΡΘΑΤΟ

1 κοτόπουλο μέχρι1,5 κιλό, καλύτερα βιολογικό η ελευθέρας βοσκής
2  κ.σ.  ρίγανη
1,5 κ. γλ. αλάτι
1 κ.γλ.  πιπέρι φρεσκοτριμμένο
1,5 κ.γλ.  πάπρικα (όχι καυτερή)

Σε ένα μπολάκι αναμιγνύετε τη ρίγανη, το αλάτι, το πιπέρι και την πάπρικα. Μπορείτε να προσθέσετε αν θέλετε και 1 κ.σ. τριμένο αποξηραμένο φρέσκο θυμάρι.

Αφού βγάλετε τα τυχόν εντόσθια που θα έχει το κοτόπουλο το πλένετε πολύ καλά στο εσωτερικό του. Μετά το γεμίζετε με το μίγμα και με το χέρι σας φροντίζετε να πάει καλά σε όλη την εσωτερική του επιφάνεια γθρίζοντας το κοτόπουλο πέρα δώθε.  Βάλτε και λίγο από το μείγμα απέξω να δώσει καλύτερη εμφάνιση.  

Με ένα σπάγκο δέστε τα πόδια του κοτόπουλου χαμηλά ώστε να μην ανοίγουν και τοποθετήστε το όρθιο σε ένα ταψί στο οποίο θα προσθέσετε και ένα ποτήρι νερό για να μην καπνίσει ο φούρνος.

Βάλτε το ταψί σε ζεστό φούρνο στους 180 βαθμούς για 1 ¼  ώρα η μέχρι να δείτε ότι το κοτόπουλο έχει πάρει απέξω ένα ωραίο χρώμα. Περίπου ένα 20λεπτο πριν το βγάλετε από το φούρνο γυρίστε το ταψί μισή βόλτα για να ψηθεί και από την άλλη πλευρά χωρἰς όμως να πειράξετε το κοτόπουλο όπως είναι μέσα στο ταψί. Το κοτόπουλο θα ψηθεί όρθιο όπως το βάλατε στο ταψί. Αν χρειαστεί βάλτε λίγο ακόμα νεράκι αν το νερό έχει εξατμιστεί και έχει αρχίσει να τσικνίζει το ταψί.

Βγάλτε το ταψί από το φούρνο, αφήστε το κοτόπουλο ένα 20λεπτο να κυκλοφορήσουν οι χυμοί του και μετά κόψτε το.

Βασίλης Φραντζολάς

IGUAZU FALLS

The Slides..

Sunday, May 29, 2011

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ...ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ..

 ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΕΝΕΙΟ ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ


ΤΑ ΤΑΝΚΣ ΤΟΥ ΔΝΤ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ

ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ..ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ...ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ..

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΡΑΓΚΟΙ..ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΡΑΓΚΟΙ...ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΡΑΓΚΟΙ !

''After the Greek default'' by MARTIN FELDSTEIN

THE Greek government, the European Commission, and the International Monetary Fund are all denying what markets perceive clearly: Greece will eventually default on its debts to its private and public creditors. The politicians prefer to postpone the inevitable by putting public money where private money will no longer go, because doing so allows creditors to maintain the fiction that the accounting value of the Greek bonds that they hold need not be reduced. That, in turn, avoids triggering requirements of more bank capital.
But, even though the additional loans that Greece will soon receive from the European Union and the IMF carry low interest rates, the level of Greek debt will rise rapidly to unsustainable levels. That's why market interest rates on privately held Greek bonds and prices for credit-default swaps indicate that a massive default is coming.


http://biz.thestar.com.my/news/story.asp?file=/2011/5/28/business/8773557&sec=business

Pour Berlin, tous les scénarios n'ont pas été envisagés pour la Grèce

L'aide accordée par les Européens et le Fonds monétaire international (FMI) à la Grèce est assortie d'une très stricte cure d'austérité. "Il faut une perspective de croissance à moyen et long terme", juge le ministre, qui évoque notamment la piste d'investissements dans l'énergie solaire en Grèce, ainsi que dans les réseaux électriques. M. Schäuble met en garde contre les risques liés à une restructuration de la dette grecque, un scénario de plus en plus souvent envisagé. "Un scénario de restructuration serait accompagné de risques importants", dit M. Schäuble, faisant valoir que cela pourrait provoquer une ruée des créanciers d'Athènes pour récupérer leur mise, et ainsi placer de facto le pays en situation de défaut de paiement.

N STARK „Griechenland sollte ehrgeiziger sein“

Forderungen nach einer Umschuldung Griechenlands e

„Griechenland sollte ehrgeiziger sein“

rteilte Stark im Sinne der bisherigen Haltung der Europäischen Zentralbank (EZB) erneut eine Absage. „Die Annahme, es gebe für Griechenland eine einfache Lösung, die weniger schmerzhaft ist, halten wir bei der EZB für eine Illusion.“ An der Höhe der Schulden ändere sich wenig, die Reformbemühungen drohten aber zu erlahmen. „Mit einem harten Schuldenschnitt würde das Bankensystem dort kollabieren - die Wirtschaft auch“, warnte Stark. Er stellte sich zudem hinter Forderungen nach einer unabhängigen Privatisierungsagentur ähnlich der Treuhandanstalt in Deutschland. EU-Vertreter hatten Griechenland eine Privatisierung von Staatsbesitz nach dem Vorbild der Treuhand empfohlen, die den Verkauf des DDR-Vermögens geleitet hatte.

MARIA CALLAS ''CASTA DIVA''

''ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ'' Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΒΕΡΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΧΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ..ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ

''Να επισκεπτόμαστε τους επιζώντες ποιητές
αν μάλιστα τυχαίνει να μένουμε στην ίδια πόλη
να τους βλέπουμε πού και πού
γιατί εκεί που ζούμε ήσυχοι
βέβαιοι πως ζούνε κι αυτοί – ξεχασμένοι έστω
εκεί έρχεται το μαντάτο τους.

Οι καλοί ποιητές μάς φεύγουνε μια μέρα
όχι γιατί πεθαίνουνε
από έμφραγμα ή από καρκίνο
αλλά γιατί φυτρώνουνε στα βλέφαρά τους
λουλούδια τρομερά.
..''
Το Αλωνάκι της Ποίησης..
Να επισκεπτόμαστε τους επιζώντες ποιητές..

ΧΙΛΝΤΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ''ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΒΙΝΙΛΙΑ'' (ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ)

''Από τους λίγους που δηλώνουν επαγγελματίες μεταφραστές η Χίλντα Παπαδημητρίου, ιδιοκτήτρια δισκοπωλείου για μια εικοσαετία, συνδυάζει τα δύο αυτά στοιχεία της για να παραδώσει το πρώτο της αστυνομικό μυθιστόρημα κατάστικτο από στίχους τραγουδιών ποπ και ροκ και με τίτλο- τί άλλο; – “Για μια χούφτα βινύλια”.
Οι 382 σελίδες της διαβάζονται απνευστί, ωστόσο το ενδιαφέρον είναι αλλού. Με πρόθεση ή ηθελημένα η συγγραφέας δίνει με ενάργεια και εύστοχο πικρό χιούμορ τον παρελθόντα κόσμο των φανατικών του βινυλίου στην Ελλάδα, της γενιάς που μεγάλωσε και γέρασε ηχογραφώντας τις εκπομπές του Πετρίδη και τώρα ανατριχιάζει στην ιδέα της ακρόασης  μουσικής χωρίς τη συμμετοχή της αφής. Συλλέκτες στα όρια του αρρωστημένου αγοράζουν σπάνια αντίτυπα της αγαπημένης τους μουσικής αφήνοντας άθικτη τη συσκευασία, άλλοι είναι ικανοί να φτάσουν και ως το φόνο για μια συλλογή..''

Saturday, May 28, 2011

''ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΙΚΗ'' της ΤΕΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

''Ποιος μπορεί να ξέρει τι ακριβώς συνέβη στη σουίτα 2806 του περίφημου πλέον ξενοδοχείου «Σοφιτέλ» της Nέας Yόρκης, στις 14 Mαΐου; Kανείς. Kανείς, εκτός από τα δύο πρόσωπα
που βρίσκονταν εντός· τον Nτομινίκ Στρος-Kαν και την καμαριέρα του ξενοδοχείου. Tο αμερικανικό δικαστήριο θα προσπαθήσει να βρει
άκρη, να διαλευκάνει την υπόθεση. Και τότε, μόνον τότε, θα υπάρξει ένοχος και θύμα. Oι λέξεις έχουν το βάρος και τη σημασία τους. Kι όμως σχεδόν όλοι, ειδικά τα Mέσα Eνημέρωσης, μιλούν για «το θύμα» και όχι «το φερόμενο θύμα», όταν αναφέρονται στη νέα γυναίκα, την καμαριέρα, που επισήμως από την αστυνομία ούτε το όνομά της είναι γνωστό. Eάν όμως πριν..''

Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ ΜΕΡΟΣ 2

LIFE AFTER DEATH

BOSS said to an employee:
"Do you believe in life after Death?"


EMPLOYEE:
"Certainly not! There's no proof of it"


BOSS:
"Well, there is now. After you left early yesterday to go to your uncle's funeral, he came here looking for you."

AU BORDEL

Tout juste né, le cinéma accueillait en son sein la figure de la prostituée, et les maisons closes se muaient parfois en salles de projection de pornos primitifs. Visite guidée, lanterne rouge à la main, de quelques lupanars cinématographiques tenus par Luis Buñuel, Federico Fellini, Max Ophüls ou Tinto Brass. Un montage de Bertrand Loutte et Antonin Gantet.

Friday, May 27, 2011

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ? ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΜΠΟΙ? ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Τ' ΑΣΠΑΡΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ? ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΜΕ. ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΞΗ. ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΟΜΟΝΟΗΣΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ.. ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΔΟΞΙΑΔΗ

FAVAS OIL PRESS

In 1880 Panayioti Kastrisios “FAVAS” returned to Kythera from Smyrna and settled in the family home in Mitata. Over the years he extended it with the addition of a kafeneion and an oil press.
In 2005, the current owner, Eleni, Fava’s great great granddaughter and her partner Kosta began restoring the premises taking careful steps to preserve its original aura and making sure that the marks of time were not erased.
Fava’s Oil Press has been fully restored and todey remains an exceptional example of the olive process prior to the introduction of machinery. The home offers an insight into a unique and authentic example of village life as it was 100 years ago. Beneath the rambling vine in the courtyard of the kafeneion the visitor can sacvour longstanding flavours and traditional treasures the island has to offer.
The book “A Journey Through the Flavours of Kythera” is a concise record of the island’s products as well as a record of traditional recipes both sweet and savoury. Calendars with kytherian themes are also available.

VIENNE 1900 5 ''L'ART DE S'ASSEOIR'' ARTE

Les artistes des "Wiener Werkstätte" avaient à cœur de fournir un travail de qualité qui s’opposait aux productions en série des débuts de l’ère industrielle. Leur objectif n’était pas d’arriver à une large diffusion, ils préféraient réaliser des pièces uniques et raffinées pour l’élite cultivée. Participez à notre jeu-concours ! Laquelle de ces chaises n’est pas une production des Wiener Werkstätte, les fameux ateliers viennois ?

Les descriptions ci-dessous de quatre chaises signées Josef Hoffman, Adolf Loos et Koloman Moser peuvent vous mettre sur la voie.

En partenariat avec le Leopold Museum de Vienne
La suite a lire..

Thursday, May 26, 2011

''SAGRADA FAMILIA '' IN BARCELONA BY GAUDI

The Slides..

THE SENSITIVE MAN



A woman meets a man in a bar. They talk; they connect; they end up leaving together.

They get back to his place, and as he shows her around his apartment. She notices that one wall of his
bedroom is completely filled with soft, sweet, cuddly teddy bears.

There are three shelves in the bedroom, with hundreds and hundreds of cute, cuddly teddy bears carefully placed in rows, covering the entire wall! It was obvious that he had taken quite some time to lovingly arrange them and she was immediately touched by the amount of thought he had put into organizing the display.

There were small bears all along the bottom shelf, medium-sized bears covering the length of the middle shelf,
and huge, enormous bears running all the way along the top shelf.

She found it strange for an obviously masculine guy to have such a large collection of Teddy Bears. She is quite impressed by his sensitive side. but doesn't mention this to him.

They share a bottle of wine and continue talking and, after awhile, she finds herself thinking, 'Oh my God! Maybe, this guy could be the one! Maybe he could be the future father of my children?'

She turns to him and kisses him lightly on the lips. He responds warmly. They continue to kiss, the passion builds, and he romantically lifts her in his arms and carries her into his bedroom where they rip off each other's clothes and make hot, steamy love. She is so overwhelmed that she responds with more passion, more creativity, more heat than she has ever known.

After an intense, explosive night of raw passion with this sensitive guy, they are lying there together in
the afterglow. The woman rolls over, gently strokes his chest and asks coyly, 'Well, how was it?'
The guy gently smiles at her, strokes her cheek, looks deeply into her eyes,
and says:

'Help yourself to any prize from the middle shelf'

Wednesday, May 25, 2011

ΜΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΡΙΝ..ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

1959-1960 Τα πρώτα πάρτι. Στον χορό διαπράττονται οι σχετικές αγκαλιές. Και στο φιλί σταματάει η περιπέτεια με ικανοποίηση και των δυο πλευρών.
1961. Μαθητής, βρίσκομαι στην Βιέννη και παρακολουθώ θερινά μαθήματα γερμανικής γλώσσας στο Πανεπιστήμιο. Πολλά παιδιά από όλη την Ευρώπη. Τα βράδια γίνονται πάρτι γνωριμίας. Γνωρίζω μια συνομήλικη φιλανδέζα. Κάποια στιγμή μετά λίγες ημέρες την προσκαλώ στο δωμάτιό μου. Αρχίζει ένα ερωτικό παιχνίδι εφήβων. Όταν φτάνουμε στο φιλί, η Κάριν γδύνεται. Εγώ παθαίνω σοκ, και.. τα υπόλοιπα δεν σας ενδιαφέρουν.
1963. Φοιτητής πια στη Βιέννη, συγκατοικώ με τον Δήμο. Ένα βράδυ γυρίζει μαραζωμένος. Με την  Κάριν, Αυστριακή, με την οποίας είχαν γνωριστεί πρόσφατα, έζησε  τις εμπειρίες που είχα λίγα χρόνια πριν εγώ με την Φιλανδή. Εξομολογούμεθα ότι και οι δυο αισθανθήκαμε ένα είδος ‘’βιασμού’’ από τις δύο Κάριν
Διαβάστε περισσότερα..

EU policy options narrow to avert Greek default

Europe's policy options to avert a Greek default are narrowing fast after the ECB and ratings agencies warned against even voluntary debt rescheduling and Athens highlighted its urgent need for more EU cash.

Moody's became the latest agency on Tuesday to warn of a chain reaction of severe consequences for the 17-nation euro area if Greece were allowed to default next month, when it faces a 13.4 billion euro ($18.85 billion) funding crunch..''
''..A Greek default could take many forms, including changes in the terms and conditions or a selective reprofiling, Moody's said, adding it would consider all of these to be distressed debt exchanges. [ID:nLDE74N0AQ]
That would appear to leave the EU only the option of lengthening maturities on official loans to Greece and lowering the interest rate further, while giving Athens a supplementary aid package to cover its 2012/13 borrowing needs in return for additional deficit reduction and privatisation commitments.
Political sources said European conservatives, including Germany's Angela Merkel, would pressure Samaras to back such a new IMF/EU programme, as Portugal's centre-right party has done..''

''Ο ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΚΛΩΒΟΣ '' Μια ανάρτηση του ODYSSOPUS για την υπόθεση ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ

Ο λόγος του λόγου για τον οποίο ... ο Στρος Καν ... και ούτω καθεξής ... έτσι όπως πάμε, το παν μια δικαιολογία είναι ... Το σίγουρο είναι ότι ο Ντομινίκ έχει υπερχειλίζον ζωτικό ένστικτο ενάντια
στο γεγονός ότι όλα του τα χρόνια κινείται στο αντιερωτικό και όζον θανατίλα περιβάλλον εξυπηρέτησης «θεσμικών» συμφερόντων. Ελάτε τώρα που δεν ξέρετε: ας θυμηθούμε όλοι τις αντιδράσεις μας τον πρώτο καιρό αφού μας μπουζουριάσανε σε ... γραφεία ... και στη συνέχεια μας καθηλώσανε μπροστά στα εκράν ...
Όχι ! Ο Ντομινίκ, ή μάλλον ο δαίμων μέσα του, πάσχει από «θεσμική αντίδραση», έχει αλλεργικά συμπτώματα στη θεσμοποίηση των καθημερινών ανθρώπινων σχέσεών του, και γιαυτό, καθημερινώς δεν χάνει καμία ευκαιρία να την πέφτει, όπως ο έφηβος ΑΤ ή ο άλλος έφηβος ΔΤ..

Tuesday, May 24, 2011

''ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ'' ΤΑ ΝΕΑ του Α.Τ.

«Αγάπα το κελί σου, 
τρώγε το φαΐ σου, 
διάβαζε πολύ»
Νίκος Ζαχαριάδης (αποκατασταθείς γενικός γραµµατέας του ΚΚΕ)

''Οταν είσαι στο µαύρο σε σχέση µε τα ελλείµµατα. Στο κόκκινο σε σχέση µετην ανάπτυξη. Στο κίτρινο σε σχέση µε την επόµενη δόση του τρέχοντος πακέτου διάσωσης. Στο ροζ σε σχέση µε τις ανοχές των δανειστών. Στο ιώδες σε σχέση µε την κρατική επάρκεια. Στο υπεριώδες σε σχέση µε την αξιοπιστία σου στις αγορές και στο υπέρυθρο σε σχέση µε τον ορίζοντα – δεν µπορείς και δεν ωφελεί να επικαλείσαι κόκκινες γραµµές. Eίτε σε σχέση µε τη συναίνεση πουαπαιτούν οι δανειστές – στο πιο «σκληρό» σε σχέση µε την Πορτογαλία.Eίτε σε σχέση µε την εκχώρησηκυριαρχίας στα οικονοµικά – όπως προβλέπει το Σύµφωνο Σταθερότητας. Είτε σε σχέση µε την απαίτηση για βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς σου – µε εσωτερική υποτίµηση, ώστε να φτάσεις έστω τη σεµνή και εργατική Μποτσουάνα, τις επιδόσεις της οποίας κάποιοι φαίνεται να αγνοούν. Αν δεν ενεργοποιηθεί άµεσα το νέο Μνηµόνιο που ετοιµάζεται επειγόντως, µια και το ∆ΝΤαδυνατεί για νοµικούς λόγους να εκταµιεύσει την επόµενη δόση και αφού είναι φανερό ότι χρειάζονται πρόσθετα κεφάλαια για να φτάσουµε στο 2013, το αποτέλεσµα θα είναι το µαύρο ενός αιφνίδιου θανάτου. 

''THE WAR'' AN AUDIOVISUAL EXPERIMENT by PHILIPPOS VARDAKAS AND DESPINA ECONOMOPOULOU

A relapse and recurrence of a tunnel with no way out. Once the war arrives, it never leaves. It always remains in the memories within people, leaving indelible traces. This audiovisual experiment is a visual discourse about war and its outcomes and collateral damage. It renders the rawness of war as a palindromic movement underlying what it takes to be "safe and secure" in our civilisation.
Created by Philippos Vardakas and Despina Economopoulou for LabCollective

PALINDROMIA from LABcollective on Vimeo.

ΚΡΥΟΣ ΙΔΡΩΤΑΣ Μ' ΕΛΟΥΣΕ ''US raids civil service pension fund as it hits $14.3 trillion debt limit'' posted by G.L.

Timothy Geithner, the US Treasury Secretary, announced the move in a letter on Monday to Congressional leaders as he explained that the move extends the government's breathing space to August 2 to avoid an unprecedented default on its borrowings.
The US Treasury expected to reach the $14.3 trillion limit on on Monday. Congress needs to raise the legal debt ceiling beyond its current limit, which will require Republicans and Democrats reaching agreement over an issue that bitterly divides them. President Barack Obama warned over the weekend that failure to raise the ceiling risks unravelling the world's financial system.
Given US government debt, or Treasuries as they are known, are considered the safest asset in financial markets and held by investors and central banks around the world, few want to imagine the consequences of a default.

VIENNE 1900 4 PSYCHANALYSE

D'abord sceptique quant aux méthodes de Freud, Mahler repousse trois fois la rencontre avant de se laisser convaincre par Alma. Il entreprend alors un voyage d'une journée pour finalement parler quatre heures avec Freud. Celui-ci pousse le compositeur à affronter ses problèmes psychiques dans lesquels il voit d'ailleurs le déclencheur de sa crise conjugale. Mahler avait exigé une dévotion absolue de son épouse, lui demandant même de renoncer à la composition. « A présent, tu n'as plus qu'un seul métier », lui écrit-il, « me rendre heureux ! » Mahler est un drogué du travail, il se plie à un rythme de vie strictement réglé et pendant ses vacances, il va même jusqu'à se retirer dans une cabane pour composer. Artiste doté d’une grande spiritualité, fêté par ses contemporains, Mahler avait bien évidemment attiré Alma, mais il va vite montrer sa face d'ombre. Elle a l'impression qu'il essaie de la dégoûter de toute chose terrestre, elle qui est pourtant jeune et déborde de joie de vivre. Après cinq ans de mariage, le destin frappe durement le couple : Maria, l'aînée de leurs deux filles est emportée par la scarlatine. Mahler est profondément éprouvé. Et comme on vient de lui trouver une grave malformation cardiaque, voilà qu'Alma va devoir s'occuper de son mari après la mort de leur enfant...

Monday, May 23, 2011

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΦΡΑΝΤΖΟΛΑ ''ΤΥΡΟΠΙΤΑ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ''

Αυτή η συνταγή για τυρόπιτα είναι ειδικά αφιερωμένη σε πρωτάρηδες της κουζίνας.  Χωρίς καθόλου λάδι , ελαφριά και γρήγορη, κόβεται εύκολα σε μικρά κομμάτια και γίνεται και ... σνάκ.. τι άλλο θέλετε ??  δεν έχει βέβαια την δυνατή γεύση της κλασικής τυρόπτας με φύλλο αλλά έχει το δικό της γευστικό ... low profile !  Την έχω δοκιμάσει και με λίγο ψιλοκομμένο άνιθο και της πάει πάρα πολύ. Της πάει πολύ το μπόλικο φρεσκοτριμμένο πιπέρι και με αρκετούτσικο σουσάμι από πάνω.

ΤΥΡΟΠΙΤΑ και ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ και ΕΥΚΟΛΗ
!
1 πακέτο φύλλο κρούστας
350 γρ, φρέσκο  ανθότυρο
600 γραμμ φέτα
300 γραμμ γάλα 3,5%
200 γραμμ γιαούρτι
6 αυγά
6 κ.γλ. κοφτά μπέϊκιν
1 κ.σ.  κορνφλάουερ
5 κ.σ. σουσάμι
αλάτι , πιπέρι



Πρώτα πρέπει να στεγνώσουμε τα φύλλα. Ανοίξτε το  πακέτο φύλλο κρούστας και αφού πάρετε ένα-ένα τα φύλλα τσαλακώστε τα βάζοντας τα σε ένα ταψί δίπλα-δίπλα. Ανοίξτε τον φούρνο στους 160 βαθμούς και αφού ζεσταθεί βάλτε μέσα το ταψί με τα τσαλακωμένα φύλλα. Σε 10-15 λεπτά πιάστε και γυρίστε τα φύλλα από την ανάποδη έτσι ώστε να στεγνώσουν καλά, χωρίς όμως να αρπάξουν. Μόλις κρυώσουν τρίψτε τα σε μικρότερα κομμάτια.

Σε λεκάνη μίξερ η σε μια απλή λεκάνη βάλτε το γάλα, το γιαούρτι, τα τυριά τριμμένα με τα χέρια , τα αυγά ,το μπέϊκιν, το κορνφλάουερ και αρκετό φρέσκο πιπέρι. Χτυπήστε σε αργή ταχύτητα με το μίξερ όλα τα υλικά να ανακατευτούν καλά και μετά ρίξτε μέσα και τα τριμμένα φύλλα κρούστας ώστε να ενσωματωθούν και αυτά καλά. Τώρα δοκιμάστε και προσθέστε αλάτι για να φτιάξετε όσο θέλετε την γεύση του μίγματος - εξαρτάται από το πόσο αλμυρή είναι η φέτα.

Λαδώστε καλά ένα μέτριο ταψί και μετά ρίξτε σιμιγδάλι να πάει παντού στον πάτο και τα τοιχώματα. Αδειάστε μέσα το μείγμα και ψήστε στους 180-190 βαθμούς για 1 ώρα περίπου. Για να πάρει ωραίο χρώμα απο πάνω μπορείτε μετά από μισή ώρα να ανοίξετε τον φούρνο και να περάσετε με αυγό (το οποίο έχετε χτυπήσει) και ένα πινέλο όλη την επιφάνεια της προσέχοντας να μην την πατήσετε και ξεφουσκώσει. Μπορείτε επίσης ταυτόχρονα να ρίξετε και αρκετό σουσάμι να κολλήσει από πάνω. Βασίλης Φραντζολάς

Scribd..

ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ της ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΟΤΖΙΑ

''Οι τόποι καταγωγής δεν έχασαν στις μέρες μας το νόημά τους. Ακόμα και αν οι πεζογράφοι δεν ζουν πια εκεί. Ο πόθος υπάρχει. Και η διάθεση να φιλοτεχνηθεί μια μυθολογία γύρω απ’ αυτούς. Δεν θα συναντήσουμε βέβαια το αίσθημα του ξεριζωμένου που βρίσκαμε στον Ηπειρώτη Χριστόφορο Μηλιώνη που ασφυκτιούσε στην Αθήνα. Ισως διότι επικοινωνιακά και οικονομικά διαθέτει κανείς την πολυτέλεια (μέχρι αυτήν τη στιγμή τουλάχιστον) να μοιράζει τον χρόνο του ανάμεσα σε δύο τόπους. Εκείνο πάντως που παρουσιάζει ενδιαφέρον είναι να παρακολουθήσουμε κατά πόσον θα εξακολουθήσει να γράφεται και στο μέλλον πεζογραφία με ανάλογη γεωγραφική διασπορά. Να εκπροσωπούνται δηλαδή όλα τα γεωγραφικά διαμερίσματα. Διότι η εικόνα που προς το παρόν λαμβάνουμε όσον αφορά την καταγωγή των νεωτέρων πεζογράφων είναι ένα μοίρασμα της προέλευσης ανάμεσα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αποτέλεσμα προφανώς της ισχυρής αστυφιλικής τάσης των δεκαετιών 1960 και 1970. Εντελώς ενδεικτικά λοιπόν αναφέρω: από τη Θεσσαλονίκη οι Νικολαΐδου, Γκόζης, Καμπούρης κ.ά. Από την Αθήνα οι Χειμωνάς, Χωμενίδης, Μιχαηλίδης, Μιχαλοπούλου, Δημητρακάκη, Μαρούτσου κ.ά.
Διαβάστε περισσότερα..

CREDIT AGENCIES VERSUS PORTUGAL

ESPANA

En Espagne, c'est l'expression d'un ras-le-bol, une fronde qui ressemble d'ailleurs à bien des égards au printemps arabe. Le mouvement est né spontanément sur internet. A l'origine, des jeunes. Ils sont en révolte contre la crise, la précarité et la classe politique.
Une jeunesse en revolte..

Sunday, May 22, 2011

Video of Iceland volcano eruption, giant ash clouds from Grimsvotn

US raids civil service pension fund as it hits $14.3 trillion debt limit

Timothy Geithner, the US Treasury Secretary, announced the move in a letter on Monday to Congressional leaders as he explained that the move extends the government's breathing space to August 2 to avoid an unprecedented default on its borrowings.
The US Treasury expected to reach the $14.3 trillion limit on on Monday. Congress needs to raise the legal debt ceiling beyond its current limit, which will require Republicans and Democrats reaching agreement over an issue that bitterly divides them. President Barack Obama warned over the weekend that failure to raise the ceiling risks unravelling the world's financial system.
Given US government debt, or Treasuries as they are known, are considered the safest asset in financial markets and held by investors and central banks around the world, few want to imagine the consequences of a default.

Festival Mahler : Symphonie n°2 en ut mineur, dite « Résurrection »

« J'ai nommé le premier mouvement « Totenfeier », là c'est le héros de ma symphonie en ré majeur [la première] que je porte au tombeau et sa vie que je capte dans un pur miroir, d'un point de vue plus élevé. » Et ces mots de Gustav Mahler pourraient très bien expliquer la substance de sa seconde symphonie. La composition remonte à 1888, alors que Mahler vient d’être nommé chef d’orchestre (Kapellmeister) du Stadttheater de Leipzig. Il faudra attendre 8 ans jusqu’à la première audition qui aura lieu à Berlin, sous la houlette du compositeur. Dans le cinquième mouvement, Mahler a mis en musique le poème de Friedrich Gottlieb Klopstock « Die Auferstehung » (La résurrection) qu’il avait entendu en 1894, lors de l’enterrement de Hans von Bülow. Comme Klopstock, Mahler croyait en une vie éternelle, pensant toutefois qu’elle n’était pas acquise à l’homme et que l’expérience de la souffrance ici-bas devait le mener à sa propre délivrance. C’est pourquoi Mahler ne reprend que les deux premières strophes auxquelles il a ajouté des vers de son invention. Il n’en reste pas moins que le poème a donné à la symphonie un nom qui la désigne encore aujourd’hui.
http://liveweb.arte.tv/fr/video/2e_symphonie_en_ut_mineur_de_Gustav_Mah

CAPELA SISTINA 360 GRAD posted by THOMAS STERN

http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html

LUNA

The Slides..

VIENNE 1900 3 L'ART TOTALE

En 1897, les artistes de la Sécession quittent les corporations trop conservatrices pour fonder leur propre maison des arts un an plus tard : à leurs yeux, Beethoven incarne le génie par excellence. Ils organisent une exposition pour célébrer leur modèle : Gustav Klimt donne sa vision picturale de la 9ème symphonie et le sculpteur Max Klinger réalise une statue de ce génie romantique.
La Suite a lire..

Saturday, May 21, 2011

Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ .ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ''CREDIT EVENT''

 Είναι εκπληκτικό. Συζητάμε και δεν μπορούμε να καταλάβουμε κάθε φορά την πραγματικότητα, ενώ οι θεωρίες συνομωσίας προεξάρχουν. Σπαταλάμε πολύτιμο χρόνο προσπαθώντας να αναλύσουμε αυτά που δεν καταλαβαίνουμε. Πότε ανακαλύπτουμε ότι χάνουμε μέρος της εθνικής κυριαρχίας μας, και δεν ξέρουμε ότι αυτό έχει συμβεί με την είσοδό μας στη ΕΟΚ εδώ και χρόνια και για όλους όσοι είναι μέλη της Ε.Ε. Και μάλιστα εθελοντικά. Γιατί συμμετοχή σε υπερεθνικό οργανισμό σημαίνει εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας για ορισμένους τομείς. Μας έφαγαν τ' αυτά με το κακό μνημόνιο, και για τα ελλείμματα που δεν λένε να μειωθούν και τα οποία προκάλεσαν τον αποκλεισμό μας από τις αγορές, τσιμουδιά. Και τελευταία η αναδιάρθρωση, η ανασκολόπιση και άλλα παρεμφερή απορροφά όλες τις πνευματικές δυνάμεις του Έθνους. Χτες σε κεντρικό κανάλι άκουσα με έκπληξη τους υποστηρικτές των λύσεων για ανάπτυξη, να κοιτάνε ο ένας τον άλλο αποσβολωμένοι. Και τους υποστηρικτές της μη συναίνεσης να διαρρηγνύουν ιμάτια. Μα τέλος πάντων τι φταίει για την κατάντια μας? Οι πολιτικοί που θέλει να φύγουν ο Καρακούσης ή μήπως το πρόβλημα είναι βαθύτερο και ακούει στη λέξη ''καθυστέρηση''? Και μας αφορά όλους σχεδόν?
Α.Τ.
''..Τις τελευταίες μέρες μάλιστα οι παράγοντες των διεθνών αγορών, τράπεζες και θεσμικοί επενδυτές, απεφάνθησαν ότι κάθε αλλοίωση στις πληρωμές τόκων και στη διάρκεια των ομολόγων συνιστά πιστωτικό γεγονός (credit event) και βάση χρεοκοπίας.
Ακριβώς γι' αυτό τον λόγο ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας κ. Ζαν Κλωντ Τρισέ
έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι κάθε μορφή αναδιάρθρωσης, ακόμη και επιμήκυνσης του ελληνικού χρέους, επιβάλλει στην Κεντρική Τράπεζα να μην αποδέχεται τα ελληνικά ομόλογα ως ενέχυρα για τη χρηματοδότηση των ελληνικών τραπεζών.

Και αυτός είναι ο λόγος που διεκόπη με το μαχαίρι κάθε συζήτηση στο εσωτερικό της χώρας για την μέχρι πρότινος θεωρούμενη σωτήρια αναδιάρθρωση.
Με άλλα λόγια απεδείχθη εκ των πραγμάτων ότι αυτή η συζήτηση ήταν εντελώς λανθασμένη και απολύτως ζημιογόνος για τη χώρα και την προσπάθεια εξόδου από την κρίση. Και ευλόγως διερωτάται κανείς πως σχεδόν όλοι μαζί υπέπεσαν στο ίδιο λάθος..''
Αντώνης Καρακούσης..

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘ. ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΗΤΑΚΙΔΗ

Την ώρα που αρκετές ηλεκτρονικές επιχειρήσεις προσπαθούν να περιχαρακώσουν στις “αυλές τους” τους χρήστες και να δημιουργήσουν πανίσχυρα ολιγοπώλια κι ενώ τα προσωπικά δεδομένα βρίσκονται υπό «πολιορκία» το Φόρουμ για τον Ψηφιακό Διαφωτισμό της Ευρώπης επιχειρεί να κινηθεί αντίρροπα και να δημιουργήσει το προστατευτικό πλαίσιο του ατόμου στο Διαδίκτυο . Εμπνευστής αυτής της προσπάθειας είναι ο Τιμ Μπέρνερ Λι, ο αποκαλούμενος και «πατέρας του Ίντερνετ», ενώ θα μετέχουν και τα κορυφαία στελέχη της επιστημονικής ομάδας που οδηγεί τις εξελίξεις στην Επιστήμη του Ιστού. Το Φόρουμ έχει ως έδρα το Λουξεμβούργο και οι αρμοδιότητές του θα είναι γνωμοδοτικές. Εντούτοις, θα λειτουργεί σε στενή συνεργασία με την Ε.Ε., συμμετέχοντας στην ανάπτυξη και υιοθέτηση θέσεων σε θέματα που, πλέον, γίνονται θεμελιώδη για την καθημερινότητα όλο και περισσότερο ανθρώπων: ολιγοπώλιο του νέφους, μη ουδετερότητα των παρόχων, προστασία προσωπικών δεδομένων αλλά και διαχείρισή τους από τρίτους. Για τα πρώτα 4 χρόνια του Φόρουμ, στην προεδρεία του θα βρίσκεται ο Γιώργος Μητακίδης, ο οποίος διετέλεσε και επικεφαλής του Συμβουλίου RISEPTIS (Research and Innovation for Security, Privacy and Trustworthiness in the Information Society) ..

ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΛΑΓΚΑΡΝΤ ΓΙΑ ΔΝΤ.

Αν και δεν ρώτησαν τη γνώμη μας -ακόμη- ψηφίζουμε Λαγκάρντ γιατί
1. Είναι όμορφη.
2. Στάθηκε δίπλα μας σε όλη τη διάρκεια της κρίσης.
3. Είναι κανόνι.
4. Είναι ευρωπαΐστρια.
5. Αν βρεθούμε στο ίδιο δωμάτιο ξενοδοχείου δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτε. Ακόμη και με κλειστές τις πόρτες.
6. Συμπαθεί τον Παπακωνσταντίνου, ενώ δεν έχω ενδείξεις ότι αντιπαθεί κάποιον από τους συνεργάτες του μπλογκ.
7. Δεν θα ήθελε να χρεοκοπήσει στα χέρια της κάποιο κράτος μέλος της Ευρωζώνης.Κι ας μας τα χώνει τελευταία,
http://en.wikipedia.org/wiki/Christine_Lagarde

http://videos.arte.tv/fr/videos/interview_de_christine_lagarde-3580460.html

VIENNE 1900 2 LA MUSIQUE

Gustav Mahler a pulvérisé toutes les formes de composition traditionnelles et inspiré ses jeunes collègues comme Arnold Schoenberg et Hugo Wolf ou Alban Berg. Pour Mahler, Beethoven restait le modèle absolu, une conception qu’il partageait avec ses contemporains puisqu’en 1902, la Sécession organisait une exposition dédiée à l’auteur de l’Hymne à la joie. Un article de Dariusz Szymanski - avec des extraits musiquaux

Gustav Sisyphe écrit la neuvième symphonie
La Suite a lire..

Friday, May 20, 2011

Five ways to solve the eurozone crisis


The crisis of the eurozone seems to be going from bad to worse. Not only have the key players not yet found convincing solutions for the fiscal problems in Greece, Ireland and Portugal but we are already witnessing the beginning of a political backlash that could undermine the achievements of decades of European integration. There is generally a lack of ideas about what needs to be done to turn things around so here are my suggestions

ΚΟΛ ΣΡΕΝΤΕΡ ΣΜΙΤ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ. ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ. ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΟΛΟΥΣ

Υπό δραματική αμφισβήτηση έχει τεθεί πλέον η Αγκελα Μέρκελ και ο συνολικός της ρόλος στην πορεία της Ευρώπης με αιχμή το ελληνικό πρόβλημα. Τις τελευταίες 48 ώρες ακόμα δύο πρώην γερμανοί καγκελάριοι, ο Χέλμουτ Κολ και ο Γκέρχαρντ Σρέντερ, ακολούθησαν τον προκάτοχό τους Χέλμουτ Σμιτ λέγοντας ότι η πολιτική της κοινής τους διαδόχου είναι η κύρια πηγή του προβλήματος στην ευρωζώνη και οδηγεί την Ευρώπη σε εθνικιστική διάλυση. Κολ και Σρέντερ επιχειρούν βίαια να ταρακουνήσουν τη γερμανική κοινή γνώμη και ζητούν από την καγκελάριο να μην οδηγήσει την Ελλάδα σε καταστροφή. Γιατί; Επειδή βλέπουν ότι αυτή ακριβώς η πολιτική ασκείται σήμερα πεισματικά από το Βερολίνο. Και της αποδίδουν και ιδιοτελή κίνητρα…  

''ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ'' ΕΞΑΝΤΑΣ/ ''ARGENDINE LE PLUS BEAU PAYS DU MONDE'' ARTE EΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ

''..Το Δεκέμβριο του 2001 στο Μπουένος Άιρες, μεγάλες λαϊκές μάζες κατευθύνονται προς την ιστορική πλατεία «Πλάσα δε Μάγιο.» Η Αργεντινή μία από τις πλουσιότερες οικονομίες στο παρελθόν, έχει χρεοκοπήσει. Η κυβέρνηση έχει παραιτηθεί και ο Πρόεδρος της Αργεντινής Φερνάντο Δε Λα Ρούα διαφεύγει από το Προεδρικό Μέγαρο με ελικόπτερο μέσα στη θύελλα του οργισμένου λαού..''
"..Είμαστε πολύ άσχημα", υποστηρίζει ο πρώην υπουργός οικονομικών Ντομίνγο Καβάλο που κατηγορείται από τους αντιπάλους του ως ένας από τους βασικούς υπεύθυνους για την οικονομική κατάρρευση της Αργεντινής το 2001. "Ο πληθωρισμός είναι το χειρότερο που μπορεί να έχει μια χώρα. (53:03) Ο πληθωρισμός είναι ένας βαρύς φόρος για τους φτωχούς. Αυτό το μήνα που μόλις τελείωσε, η τιμή του κρέατος ξανανέβηκε κατά 15% με 20%. Φανταστείτε λοιπόν τι χτύπημα δέχεται η τσέπη του κόσμου. Δυστυχώς επειδή δεν υπήρξε η βούληση για να γίνει μια διαφανής τακτοποίηση, προτιμήθηκε ο ψεύτικος μηχανισμός  της υποτίμησης και της «πεσοποίησης.» Δηλαδή είναι σαν σήμερα στην Ελλάδα αντί να γίνουν οι αναγκαίες θυσίες για να τακτοποιηθούν οι λογαριασμοί στην οικονομία για να αποφευχθεί η υπερβολική χρέωση, να αποφασίσουν να βγουν από το ευρώ και να πουν ότι όλες οι υποχρεώσεις που έχουμε σε ευρώ θα τις μετατρέψουμε σε υποχρεώσεις σε δραχμές. Και μετά ας αφήσουμε τη δραχμή να υποτιμηθεί απέναντι στο ευρώ. Ναι, αλλά ο κόσμος θα παίρνει το μισθό του σε δραχμές και η δραχμή θα υποτιμηθεί ενώ οι τιμές θα φτάσουν στα σύννεφα!.."
 Διαβάστε περισσότερα..
Argentine, le plus beau pays du monde..

VIENNE 1900 1 LES CAFE VIENNOIS :SACHERTORTE

SACHERTORTE

Gâteau au chocolat Sacher


Ingrédients pour un gâteau de 22 cm de diamètre

Génoise
6 œufs
130 g de beurre
100 g de sucre glace
130 g de chocolat noir de couverture
arôme de vanille
sel, 100 g de sucre en poudre
130 g de farine
environ 350 g de confiture d’abricots

Glaçage
300 g de sucre
250 g de chocolat noir de couverture


 La suite a lire..

Thursday, May 19, 2011

''Η ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΗΡΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ'' ανάρτηση από ΦΡΑΓ.ΚΟΣ και Β.ΒΑΡΣΟ. ΕΝΑ ''ΔΙΗΓΗΜΑ'' ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

 Τι κάνουν οι άλλοι

Τι κάνουν κάποιοι άλλοι 

Παραθέτω και την αντίστοιχη διαδικασία που θα έκανε ένας έξυπνος και προικισμένος λαός...
Η ορθή διαδικασία είναι η ακόλουθη:
1.       Σχεδιάζουμε έναν παρακαμπτήριο δρόμο για να εκτρέπουμε την κυκλοφορία όσο διάστημα θα διαρκούν οι εργασίες.
2.       Προσέχουμε η χάραξη να είναι στενή και με αρκετές στροφές - μη σκοτωθεί κανένας από υπερβολική ταχύτητα!
3.       Αλλάζουμε τη χάραξη γιατί η αρχική περνούσε από τον ελαιώνα του κοινοτάρχη.
4.       Αναθέτουμε (μετά από διαγωνισμό βεβαίως, μη μας πούνε και τίποτα) 8 μελέτες σε 8 διαφορετικούς μελετητές.
5.       Κηρύσσουμε απαλλοτριωτέα την έκταση.
6.       Βγαίνει η δικαστική απόφαση απαλλοτρίωσης.
7.       Οι ενδιαφερόμενοι καταθέτουν ενστάσεις γιατί η τιμή είναι χαμηλή.
8.       Βγαίνει νέα δικαστική απόφαση με νέες, υψηλότερες τιμές.
9.       Εφεσιβάλλουμε την απόφαση ενώπιον των δικαστηρίων.
10.   Βγαίνει δευτεροβάθμια απόφαση που μοιράζει τη διαφορά στη μέση.
11.   Εν τω μεταξύ, οι περιβαλλοντικές οργανώσεις προσβάλλουν τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων γιατί στην περιοχή εθεάθη ζεύγος σπουργιτιών με σπάνιο χρώμα φτερών (δύο τόνοι σκουρότερο καστανό από το κανονικό).
12.   Χρειαζόμαστε χρήματα για καταβάλλουμε το κόστος των απαλλοτριώσεων. Λόγω δύσκολων καιρών, τοποθετούμε έναν νέο σταθμό διοδίων στην είσοδο της παρακαμπτηρίου.
13.   Προκηρύσσεται δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για την ανάληψη του έργου.
14.   Αναδεικνύεται ο ανάδοχος.
15.   Οι υπόλοιποι προσφεύγουν στα δικαστήρια για την ακύρωση του διαγωνισμού.
16.   Το δικαστήριο βγάζει απόφαση και δικαιώνει τους προσφεύγοντες. Αφαιρεί το έργο από τον πρώτο και το δίνει στο δεύτερο της κατάταξης.
17.   Ο πρώτος ανάδοχος προσφεύγει εκ νέου στα δικαστήρια.
18.   Το δευτεροβάθμιο δικαστήριο δικαιώνει ξανά τον πρώτο και αφαιρεί το έργο από τον δεύτερο.
19.   Στο μεταξύ ο πρώτος έχει πτωχεύσει και δεν μπορεί να το αναλάβει.
20.   Ο δεύτερος αλλάζει προτεραιότητες και πλέον δεν το θέλει ούτε αυτός (σιγά μην κάτσω ν' ασχοληθώ με καραγκιόζηδες σκέφτεται).
21.   Το έργο κατακυρώνεται στον τρίτο, ο οποίος πρέπει πλέον να προσλάβει επειγόντως Αλβανούς, Πακιστανούς και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις για να το αναλάβει.
22.   Ξεκινάμε τις χωματουργικές εργασίες στην παρακαμπτήριο.
23.   Διακόπτουμε τις χωματουργικές εργασίες γιατί ανακαλύφθηκε ένα αρχαίο κτίσμα.
24.   Επεμβαίνει η αρχαιολογική υπηρεσία για σωστικές ανασκαφές.
25.   Σε συμβούλιο του ΚΑΣ αποφασίζεται ότι το κτίσμα ήταν ένα μαντρί της ελληνιστική περιόδου και δεν πειράζει αν καταχωθεί.
26.   Συνεχίζονται οι χωματουργικές εργασίες.
27.   Διακόπτονται οι χωματουργικές εργασίες γιατί μπήκαμε στο Ραμαζάνι και οι Πακιστανοί αρνούνται να εργαστούν.
28.   Μετά το Μπαϊράμι συνεχίζονται οι χωματουργικές εργασίες.
29.   Τελειώνουν οι χωματουργικές εργασίες και πλέον η παρακαμπτήρια είναι έτοιμη για ασφαλτόστρωση.
30.   Εν τω μεταξύ όλοι οι οδηγοί έχουν ανακαλύψει αυτόν το δρόμο και τον χρησιμοποιούν, ασχέτως αν απαιτείται να κάνουν σλάλομ ανάμεσα στα μηχανήματα.
31.   Οι εργασίες διακόπτονται γιατί ένα αγροτικό χτύπησε έναν Πακιστανό και οι ομοεθνείς του ξεσηκώνονται για την άνανδρη χριστιανική επίθεση σε αθώους μουσουλμάνους.
32.   Στο χώρο προσέρχονται στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για συμπαράσταση στο δίκαιο αγώνα των Πακιστανών.
33.   Οι Πακιστανοί πετυχαίνουν αύξηση των ημερομισθίων και επιστρέφουν στην εργασία τους.
34.   Οι Αλβανοί απέχουν γιατί διαμαρτύρονται για την αύξηση των ημερομισθίων των Πακιστανών.
35.   Οι Αλβανοί πετυχαίνουν κι αυτοί αύξηση του ημερομισθίου τους και επιστρέφουν στη δουλειά τους.
36.   Οι εργασίες ασφαλτόστρωσης ολοκληρώνονται με την φυσιολογική καθυστέρηση των 28 μηνών.
37.   Η παρακαμπτήρια οδός δίνεται στην κυκλοφορία.
38.   Η παρακαμπτήρια οδός κλείνει γιατί δίπλωσε μία νταλίκα.
39.   Η νταλίκα μαζεύεται και η παρακαμπτήρια οδός ξανανοίγει.
40.   Η συντονιστική επιτροπή του κινήματος «Δεν Πληρώνω» κάνει κατάληψη στα διόδια γιατί τα θεωρεί απαράδεκτα.
41.   Η παρακαμπτήρια οδός κλείνει γιατί τώρα που τις μπάρες τις κρατάν ανοικτές οι «Δεν Πληρώνω» ένα κωλοφτιαγμένο Hyundai περνάει με ταχύτητα και παρασέρνει το κοπάδι πρόβατα του κυρίου Μήτσου που διασχίζει το δρόμο.
42.   Τα αίματα και τα μέλη των προβάτων καθαρίζονται και η παρακαμπτήρια οδός ξανανοίγει.
43.   Τα διόδια λειτουργούν και πάλι μετά από παρέμβαση των μονάδων της τάξης που ρίχνουν χημικά στους «Δεν Πληρώνω». Έτσι κι αλλιώς συνηθισμένοι είναι.
44.   Η παρακαμπτήρια οδός κλείνει γιατί ο εργολάβος τοποθετεί τα μηχανήματά του στο δρόμο επειδή δεν έχει πληρωθεί για τη δουλειά του, η οποία τώρα κοστολογείται στο 360% του αρχικού προϋπολογισμού.
45.   Τα ΜΑΤ περιποιούνται και τον εργολάβο και η παρακαμπτήρια οδός ξανανοίγει.
46.   Τώρα που λύθηκαν τα προβλήματα με την παρακαμπτήρια οδό, είναι ώρα να επισκευάσουμε και το δρόμο.
47.   Επαναλαμβάνονται τα βήματα 1-45.
48.   Εν τω μεταξύ, και επειδή έχουν περάσει πολύς καιρός, κανείς πλέον δεν θυμάται γιατί χάλασε ο δρόμος και αποφασίζεται να τον αφήσουν στην ησυχία του και να διαπλατύνουν τελικά την παρακαμπτήρια.
49.   Μέχρι να διαπλατυνθεί η παρακαμπτήρια, έχει περάσει η περίοδος επανάληψης του σεισμού και ένας νέος σεισμός την καταστρέφει εντελώς.
50.   Αποφασίζεται να χρησιμοποιηθεί ο παλιός αυτοκινητόδρομος ως παρακαμπτήρια της παρακαμπτήριας μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες αποκατάστασης.
Και όλα κάνουν τον κύκλο τους.
ΕΤΣΙ πρέπει να γίνονται τα σωστά έργα, τι να μας πουν τώρα οι Γιαπωνέζοι!

ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ..



The Slides..

ΧΤΑΠΟΔΙ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ




read more..