Thursday, March 17, 2011

ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ ''ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΣΕΞ''. Α.Τ. ΄΄ΕΓΩ ΟΧΙ''.. Η ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ''ΠΡΟΒΛΗΜΑ''

 
Η Ευρωζώνη έλυσε το πρόβλημα της κρίσης ομολόγων. ¨Ελυσε το πρόβλημα της Λιβύης. Θα λύσει το πρόβλημα της πυρηνικής τήξης στην Ιαπωνία, μόλις συμβεί. Εμένα το δικό μου πρόβλημα ποιός θα το λύσει? Η προτεσστάντισσα ¨Ανγκελα, ή ο χαζοχαρούμενος Νταίηβιντ? Ο Λαφαζάνης? Οι πυρήνες της φωτιάς με την ανθρωπιά τους? Όχι βεβαια. Ο Μπερλουσκόνι θα μου το λύσει...Πάμε στοίχημα? Βέβαια του Μπερλουσκόνι τα καμώματα κλπ.. Αλλά δηλαδή τι να πεις για αρχηγούς που τρώγωνται πάνω σε κουφάρια οικονομικά? Για τόσο σκληρές διαμάχες Φαήλου-κυρ Γιώργου-κυρ Αντώνη? Για, για, για..Ja. Καβαλιέρε λοιπόν.Με την ευκαιρία εκείνη η αρραβωνιαστικιά που την έχει στην απ΄έξω..?

«Είμαι 75 ετών, κι έστω και αν είμαι λίγο άτακτος [...] 33 κοπέλες μέσα σε δυο μήνες, μου φαίνονται υπερβολή ακόμη και για έναν 30άρη. Είναι πολύ για τον οποιονδήποτε» δήλωσε σχετικά με την εισαγγελική έκθεση και έσπευσε να προσθέσει:

«Υπάρχει και ένα εμπόδιο. Είχα πάντα δίπλα μου την αρραβωνιαστικιά μου, την οποία, ευτυχώς, κατάφερα να κρατήσω μακριά από αυτή την λάσπη. Αν, όμως, ευθυνόμουν για αυτά που λένε, θα μου είχε βγάλει τα μάτια».
http://www.tovima.gr/world/article/?aid=390165

No comments:

Post a Comment