Monday, May 24, 2010

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ

''Στο ιστολόγιο του φίλου Αντ. Τριφύλλη, ρωτήθηκα από τον Αntonix πως προκύπτει ότι με την αποδοχή του σχεδίου Αννάν θα είχαμε επέκταση της Τουρκικής κατοχής στο σύνολο της Κύπρου. Επειδή η απάντησή μου στο ερώτημα του Antonix βγήκε μακροσκελής, άρα δυσανάγνωστη σαν σχόλιο, την περιέλαβα στην ανάρτησή μου αυτή.
Αν διαβάσουμε τις εκατοντάδες σελίδες που έχει το σχέδιο Αννάν προσεκτικά και στις λεπτομέρειες τους (όπως το είχα τότε κάνει εγώ) είμαι βέβαιος ότι θα πεισθούμε ότι πρόκειται για ένα «ευφυές» (δόλιο ίσως είναι επιτυχέστερος όρος) σχέδιο που επιδιώκει όχι την ειρηνική συγκατοίκηση και συμβίωση Κυπρίων και Τούρκων αλλά αντιθέτως την αλληλοσφαγή τους..''
Διαβάστε περισσότερα..

2 comments:

  1. Η άποψή μου την οποία σχολίασες, δεν αφορά το σχέδιο, αλλά τον τρόπο χειρισμού του αναπόφευκτου ΟΧΙ(κάτι που θα γινόταν ούτως ή άλλως όπως με διαβεβαίωσε υψηλότατο στέλεχος και της τότε και της νυν κυπριακής Κυβέρνησης), από τις Κυβερνήσεις Ελλάδας και Κύπρου.. Ήταν συναισθηματικός και μη διπλωματικός χειρισμός . Δυστυχώς αυτό ποτέ δεν τον κατάλαβε ούτε ο συγχωρεμένος ούτε ο Καραμανλής. Τα αποτελέσματα τα είδαμε και θα τα δούμε στο μέλλον.

    ReplyDelete
  2. Δεν εσχολίασα την κεντρική σου άποψη για την οποία εν μέρει συμφωνώ. Αλλά το ερώτημα που μου απηύθυνε ο Antonix από που προκύπτει η άποψή μου ότι η αποδοχή του σχεδίου Αννάν θα επέφερε κατάληψη όλης της Κύπρου, όπως είχα σχολιάσει στην ανάρτησή σου.

    ReplyDelete